جان اسينگ درباره حضور خود در ايران همزمان با جشنواره فيلم كوتاه تهران گفت: در ابتدا با يكسري ملاحظاتي روبه رو بودم و دولت هلند به من توصيه كرد اگر كار واجبي ندارم از سفر به ايران پرهيز كنم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از ستاد خبري جشنواره بين المللي فيلم كوتاه تهران وي ادامه داد: اما زماني كه وارد ايران شدم همه چيز بر خلاف ذهنيت قبلي من بود به طوري كه با گرمي از ما استقبال كردند و اين مسئله با توصيه هاي كشور من در تضاد بود و من كمي گيج شدم.

رييس يونيكا شرايط ايران را خيلي خوب دانست و عنوان كرد: شرايط آب و هواي ايران بسيار خوب است همچنين در مدت حضورم  فيلم هاي خوبي را نيز از سينماي ايران ديدم، متاسفم كه اين سفر به اتمام رسيد.

جان اسيتگ دبير انجمن يونكيا (اتحاديه بين المللي سينما) مسئول سابق سازمان فيلم شهر بارولد بوده است، وي مسئوليت رياست سازمان منطقه اي مركز فيلمسازان و سازمان ملي نويسندگان نواي هلند وابسته به يونيكا را نيز عهده دار بوده است.

بيست و نهمين جشنواره بين المللي فيلم كوتاه تهران از 10 تا 16 مهرماه توسط انجمن سينماي جوانان ايران وبه دبيري "هاشم ميرزاخاني" برگزار خواهد شد./ي2
برچسب ها: نماینده ، یونیکا ، هلند ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار