با حضور امام جمعه شهرستان الیگودرز طرح تابستانی بهشت صالحین در الیگودرز آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، امام جمعه الیگودرز شب گذشته در مراسم افتتاحیه طرح تابستانی بهشت صالحین در الیگودرز گفت: یکی از بهترین طرح‌های اجرا شده در کل کشور این طرح (شجره طیبه صالحین) است که ضامن سلامتی فکر و روح شرکت کنندگان است.

حجت‌الاسلام رضا حقیان افزود: برای رسیدن به اهداف این طرح بستگی به تلاش و همت ما دارد که باید با مطالعه در این مهم شرکت کنیم.

امام جمعه الیگودرز اظهار داشت: سرگروه‌ها باید هدایتگر حلقه‌ها و شرکت ‌کنندگان هم باید با حضور مستمر در این طرح اهداف معین شده را پی‌گیری کنند.

حقیان تصریح کرد: مبحث کلی در این طرح در خصوص حلقه‌های معرفتی است که با سئوال تربیت ‌کنندگان شروع شده که رکن اصلی در این طرح می‌باشند و می‌توانند مربی را راهنمایی و هدایت کنند.

وی با بیان اینکه این طرح با دوره‌های گذشته متفاوت است، افزود: تربیت ‌شدگان در گذشته فقط شنونده بودند اما در این طرح همه سئوال ‌کنندگان و شرکت ‌کنندگان در مباحث حضور دارند.

طرح تابستانی بهشت صالحین به همت ستاد مرکزی طرح صالحین و حوزه دانش‌آموزی شهید فهمیده به منظور کیفی‌سازی حلقه صالحین با حضور سرمربی حلقه‌های صالحین حجت‌الاسلام رضا حقیان امام جمعه الیگودرز و مربیان، سرگروه‌ها، مربیان و والدین دانش‌آموز در مصلای شهرستان الیگودرز برگزار شد./ج1

برچسب ها: لرستان ، بهشت ، الیگودرز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.