فيلم سينمايي "بدون اجازه" بدون هيچگونه برنامه‌ريزي قبلي براي اكران،برروي پرده‌هاي سينمايي رفت.

مرتضي هرندي،كارگردان فيلم سينمايي "بدون اجازه" در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت:قبل از ساخت فيلم سينمايي "بدون اجازه" مدتها برروي موضوعات اجتماعي تحقيق و نگارش انجام مي‌دادم و در نهايت از ميان 20 فيلمنامه‌اي كه خواندم احساس كردم فيلمنامه "بدون اجازه"  پتانسيل خوبي براي تبديل شدن به فيلم سينمايي را دارد.
وي افزود:"بدون اجازه" كه پيش تر اسم آن "و ناگهان" بود فيلمي با مضمون اجتماعي است كه تلاش كرديم؛فيلمي سلامت و ارزشي را براي مخاطب در 107 دقيقه به تصوير بكشيم.
هرندي به نداشتن برنامه اي منظم براي اكران اين فيلم اشاره كرد و گفت:متاسفانه ما با چراغ خاموش اين فيلم را اكران كرديم و هيچ برنامه‌اي براي اكران آن نيز نداشتيم.
اين كارگردان افزود:هفته گذشته باخبر شدم كه اين فيلم اكران مي‌شود و همانطور كه مي‌دانيد اگر فرصت اكران را از دست بدهيد ديگر نمي‌تواند فيلمتان را اكران كنيد و در نهايت "بدون اجازه" بدون برنامه اكران شد.
كارگردان فيلم سينمايي "بدون اجازه" كه در فيلم خود از بازيگر چهره و يا سوپراستار استفاده نكرده است؛بيان كرد:جذب مردم به كمك سوپراستارها به هيچ وجه خوب نيست؛زيرا من معتقدم مخاطب به سينما مي‌رود؛براي اينكه فيلم خوبي ببيند نه اينكه صرفا بازيگران چهره را ببيند.
هرندي كه ديده شدن "بدون اجازه" برايش بسيار مهم‌تر از فروش آن است،گفت:ديده‌شدن فيلم بيش از فروش اين فيلم، برايم مهم است.
وي افزود:به اعتقاد من تبليغات تنها فاكتور فروش فيلم نيست و زماني كه مخاطب از سالن سينمايي راضي بيرون مي‌آيد به ديگران در مورد فيلم بگويد مي‌توان گفت فيلم ديده شده و با مخاطب ارتباط برقرار كرده است.
هرندي گفت:مردم ركن اصلي براي تعيين معيار يك فيلم هستند./هi
برچسب ها: بدون ، اجازه ، چراغ ، خاموش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.