فاز نخست پروژه بلوار شهید چله دوران باقر شهر قبل از دهه مبارک فجر سال جاری به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، فرمانداری شهرری گفت: بلوار خیابان شهید حسین چله دوران باقر شهر با جدیت دنبال و در آینده نزدیک به نتیجه برسد.

امیر حسین باقر نژاد افزود: فاز دوم این طرح نیز در آینده نزدیک توسط شهرداری کهریزک و اداره راه و ترابری و دستگاه های ذیربط آغاز می شود.

وی اظهار داشت: این بلوار نقش به سزایی در تسهیل رفت و آمد روستاهای دهنو، قمصر، روستاهای اطراف و کارگاه های تولیدی مستقر در محدوده دارد و می بایست با جدیت و سرعت دقت اجرا گردد.

همچنین مدیر واحد فنی و عمرانی شهرداری باقر شهر گفت: بلوار شهید چله دوان با رعایت اصول فنی و در نظر گرفتن شیب ها عرضی و در سطح ایمنی مطلوب طراحی و اجرا می شود.

موسوی ادامه داد: جا به جایی تاسیسات این بلوار بر اساس طرح بلوار 35 متری طراحی و اجرا می شود اما با توجه به ضرورت اجرای سریع پروژه در فاز نخست بر اساس طرح 20 متری و در چهار لاین ( 2لاین رفت و 2 لاین برگشت) اجرا می شود .

وی تصریح کرد: فاز نخست این طرح به طول یک هزار و 100 متر حد فاصل سه راه آذری تا سه راه مجید آباد را پوشش می دهد که مراحل اجرایی آن توسط شهرداری باقر شهر، سازمان بهشت زهرا  و اداره راه و ترابری شهرستان ری پیگیری می شود./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار