عبدالله باكيده:

صداقت در رسانه باعث اعتماد مخاطب مي‌شود

صداقت در ارائه برنامه‌ها و طرح مسائل اجتماعي موجب جلب اعتماد مخاطب به رسانه مي‌شود.

عبدالله باكيده،كارگردان سينما و تلويزيون كشورمان به خبرنگار باشگاه خبرنگاران درخصوص اينكه مجموعه‌هاي تلويزيوني تا چقدر سمبل مباحث اخلاقي هستند،گفت:از وظايف تلويزيون در درجه اول بهبود سريال‌ها،موضوع اخلاق در اجتماع،خانواده، كار و ... است.
وي همچنين اضافه كرد:ما مي‌توانيم از طريق رسانه  حل مشكلات روزمره را به مردم بخصوص قشرهاي جوانان و نوجوانان آموزش بدهيم و در اين راستا با ساخت انيميشن‌هاي ايراني مي‌شود اذهان كودكان را به سمت و سوي اخلاق پسنديده برد.
اين كارگردان،همچنين درخصوص اعتمادسازي مخاطب گفت:بينندگان ما به خصوص جوانان وقتي مشاهده كنند؛رسانه صادقانه مسائل زندگي،عيوب و محاسن آنها را به نمايش مي‌گذارد و براي مشكلات زندگي آنان راه‌حل‌هايي پيشنهاد مي‌كند،باعث جذب و نزديكي مخاطب به تلويزيون مي‌شود،زيرا مخاطب در درون خود احساس مي‌كند كه رسانه نسبت به مشكلات او و جامعه، بي‌تفاوت نيست.
وي همچنين درخصوص نقش تبليغات در رسانه افزود:تمام تبليغات جاذبه‌ي خاص خود را دارد و بهتر است تبليغ به صورت غير مستقيم و از نوع فرهنگي باشد.
وي در پايان موفقيت رسانه نسبت به نشان دادن آداب و رسوم كشور،گفت:مجموعه‌هاي تلويزيوني در اين امر سعي زيادي داشتند؛اما موفقيت يا نپذيرفتن آن بايد از طريق نظرسنجي خود رسانه انجام شود./ه
برچسب ها: صداقت ، رسانه ، اعتماد ، مخاطب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار