تمامی زنگ ها لندن و میزبان برگزاری این دوره بازی های المپیک همزمان با آغاز این رویداد مهم ورزشی به صدا در خواهد آمد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تمامی ناقوس کلیسا ها زنگ دوچرخه ها، زنگ دستی، سوت کشتی ها و حتی زنگ همراه به نشانه آغاز بازی های المپیک 2012 لندن در سرتاسر بریتانیا به صدا در خواهند آمد.

بر همین اساس قرار است زنگ ها در ساعت 8.12 صبح روز 27 ژوییه (6 مرداد) یعنی دقیقاً 12 ساعت مانده به آغاز این رویداد مهم ورزشی به مدت 3 دقیقه به صدا در بیاورند.

شایان ذکر است، این طرح از سوی مارتین کربد هنرمند 43 ساله اسکاتلندی بیان شده و همه افراد می توانند در هر جایی که هستند با به صدا درآوردن هر زنگی که در اختیار دارند در این برنامه شرکت کنند و تمامی افرادی که قصد دارند در این جشنواره شرکت کنند با مراجعه به وب سایت این پروژه زنگ ویژه ی خود را انتخاب می کنند که در بین افرادی که تا کنون برای به صدا در آوردن زنگ هایشان در وب سایت پروژه ثبت نام کردند.

دختر بچه ولزی است که می خواهد زنگ دستی مادربزرگش را به صدا در بیاورد و سگ ها که قرار است زنگوله های دور گردنشان را تکان بدهند.

گفتنی است، زنگ های انگلیس پیش از این نیز در مواقع تاریخی مثل تاجگذاری الیزابت دوم در سال 1953 و همچنین در پایان جنگ جهانی دوم در سال 1945 به صدا در آمده بودند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار