دبيركل گروه "آينده عدالت" يمن، عربستان را به تلاش براي برهم زدن امنيت و ثبات كشورش متهم كرد و گفت: طرف هاي خارجي در انفجارهاي چهارشنبه يمن دست دارند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبكه خبري العالم، حسن العماد اظهار داشت: طرف هاي خارجي تلاش مي كنند با انفجارها ثبات اين كشور را از بين ببرند وكنترل امور يمن را به دست بگيرند كه همين اتفاق در عراق نيز در حال تكرار است.   
 
العماد افزود: آنچه در يمن اتفاق مي افتد ، ناشي از اختلافات موجود در خاندان سلطنتي آل سعود است زيرا برخي اعضاي اين خاندان براي نشان دادن قدرت و نفوذ خود در منطقه اين انفجارها را به راه مي اندازند.
 
دبيركل گروه "آينده عدالت" يمن، تاكيد كرد كه مردم يمن هوشيار هستند و نخواهند گذاشت كه عربستان با اين انفجارها موفق به فتنه انگيزي در كشورشان شود .
 
العماد گفت: انفجارهاي يمن با آغاز تحقق اهداف انقلاب همزمان شده است كه شبيه اين اتفاق در عراق ديده مي شود و هر گاه كه زمينه ثبات سياسي ، اقتصادي و امنيتي در عراق فراهم مي شود ، طرف هاي داخلي با حمايت طرف هاي خارجي انفجارها را آغاز مي كنند.  
 
وي افزود: ما امروز در يمن شاهد فعاليت شخصيت هائي مشابه طارق الهاشمي در عراق هستيم. اين شخصيت هاي يمني مزدور و وابسته به خارج هستند و براي فتنه انگيزي در يمن تلاش مي كنند.
 
دبيركل گروه "آينده عدالت" يمن، تاكيد كرد كه وفاداران به كشور از جمله علما ، رؤساي قبايل و رجال سياسي هوشيار هستند و مانع فعاليت چنين شخصيت هائي خواهند شد .
 
العماد گفت: هدف از اين انفجارها منحرف كردن انقلابيون از اهداف انقلاب و مشغول كردن آنها به درگيري هاي بيهوده است ولي دست آنها براي همه رو شده است .
 
دبيركل گروه آينده عدالت اظهار داشت: دغدغه مردم يمن برقراري ثبات و امنيت كشور است و هيچ مشاركتي در اين انفجارها ندارند.
 
وي تصريح كرد: طرف هاي خارجي با سوء استفاده از فقر موجود، برخي افراد را در ازاي پرداخت پول فريب مي دهند تا اين انفجارها را ايجاد كنند.
برچسب ها: عربستان ، یمن ، انفجار ، آل سعود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار