"امين حطيط"کارشناس مسائل استراتژيک مانور نيروهاي مسلح سوريه را نشان دهنده انسجام و وحدت ارتش با رهبري اين کشور دانست.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از شبکه تلويزيوني سوريه؛وي ضمن اعلام اين مطلب افرود اجراي اين مانور نشان دهنده آمادگي و توانايي ارتش براي مقابله با هرگونه تجاوز خارجي و شکست دادن آن است.
حطيط گفت: زمان، ماهيت و محتواي اين مانور به گونه اي است که برجستگي خاصي در تاريخ نظامي سوريه به آن بخشيده است. اين مانور گسترده ترين مانور در بيست سال گذشته است که در برنامه ريزي براي آن، جنگي گسترده و فراگير شبيه سازي شده است و اهميت اين مانور نيز از همين امر ناشي مي شود. بر همين اساس مي توانيم پيام ها و تاثيرات اين مانور را مورد توجه قرار دهيم.
وي ادامه داد: اين مانور در سطح داخلي نشان دهنده آمادگي ارتش سوريه و توانمندي هاي آن است و نشان مي دهد اين ارتش با وجود همه ناملايماتي که با آن روبرو شده است دچار تزلزل نشده است و مي تواند فعاليت هاي خود را به خوبي انجام دهد.
وي گفت: دومين پيام اين مانور خطاب به آمريکا ، ناتو و به طور کلي همه کساني است که به رهبري آمريکا عليه سوريه موضعگيري کرده اند. اين مانور به آنها مي فهماند که ما آماده ايم و سوريه با توجه به توانمندي هاي نظامي و مردم آگاهي که دارد قبرستان مهاجمان خواهد بود. سومين پيام اين مانور به دوستان و متحدان سوريه است و به آنها مي گويد مطمئن باشيد که سوريه قوي است و اميد شما به پيروزي آن اميدي پوچ و واهي نيست.
حطيط گفت: سوريه با اجراي اين مانور و انتخاب اين زمان براي اجراي آن به صراحت توانايي خود را براي مقابله با دشمنان نشان داد

برچسب ها: مانور ، سوریه ، قدرت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار