اخبار ذوب آهن در ترکیه:

مهاجم مصری در راه ذوب آهن

مسئولان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان، احمدعلی مهاجم تیم ملی فوتبال مصر را که در تیم الدروایش مصر بازی می کند برای خط حمله شان در نظر گرفتند.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از یک منبع آگاه احمدعلی از باشگاه ذوب آهن خواستار است تا برای انتقال وی از تیم فوتبال الدروایش مصر به این تیم اصفهانی،‌با این باشگاه مصری مذاکره کنند.

اگر باشگاه الدروایش مصر با این انتقال موافقت کند توان فنی این بازیکن با حضور در اردوی ترکیه ذوب آهن مورد آزمایش قرار می گیرد و بعد مسئولان ذوب آهن با این بازیکن قرارداد امضاء می کنند.

گفتنی است تیم فوتبال ذوب آهن افزون بر این مهاجم دو بازیکن از کشورهای کرواسی و هلند را مدنظر دارد و قرار است توانایی فنی این بازیکنان با حضور در تمرینات تیم فوتبال ذوب آهن مورد ارزیابی کادر فنی قرار بگیرد.

لازم به ذکر است: پیشنهاد باشگاه ذوب آهن به احمدعلی مهاجم تیم ملی مصر در حالی صورت گرفت که چند روز قبل مانوئل ژوزه سرمربی که در لیگ مصر فعالیت می کرد هدایت تیم فوتبال پرسپولیس را بر عهده گرفت.

شایان ذکر است: تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان برای برگزاری اردوی آماده سازی هم اکنون در ترکیه حضور دارد و پنج شب به اصفهان باز می گردد./ق
برچسب ها: ذوب آهن ، ترکیه ، احمدعلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار