بر اساس نامه ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت که توسط اداره کل اموال دولتی وزارت اقتصاد تایید و به استانهای سراسر کشور ابلاغ شده، این رقم 220 تومان تعیین شده است.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، در حالی که با یک پرس و جوی ساده از اهالی بازار می توان قیمت خرید لاشه خودرو را مطلع شد، دستور خزانه داری کل کشور مبنی بر خرید این محصول با قیمتی بسیار پایین، باعث تعجب مدیران وزارت اقتصاد در استانهای مختلف شده است.

بر اساس این گزارش، هم اکنون قیمت لاشه خودرو در بازار رقمی در حدود 650 تومان در هر کیلو است اما بر اساس نامه ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت که توسط اداره کل اموال دولتی وزارت اقتصاد تایید و به استانهای سراسر کشور ابلاغ شده، این رقم 220 تومان تعیین شده است که یک سوم قیمت بازار به شمار می رود.



اگرچه بر اساس نامه ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت به دستگاههاي مربوطه در سال 90،‌ قيمت کارشناسي ارزش لاشه خودروهاي دولتي به ميزان هر کيلو 160 تومان بود و امسال افزایش یافته است اما به هیچ وجه قابل مقایسه با قیمت واقعی آن نیست و باید مشخص شود که چرا چنین رقم پایینی برای این فروش در نظر گرفته شده است./ق پ

برچسب ها: فروش ، لاشه ، خودرو ، دولتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار