مهمترين عناوين اخبار سياسي باشگاه خبرنگاران كه در روز دوشنبه منتشر شده موضوعاتي چون:جايگاه جاسبي محبس است نه شوراي عالي انقلاب فرهنگي ، جايگاه جاسبي محبس است نه شوراي عالي انقلاب فرهنگي ، خدمت رساني به مردم، گفتمان غالب و مورد وفاق در عراق باشد و... است.

مهمترین عناوین باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه باشگاه خبرنگاران به شرح زیر است:



جايگاه جاسبي محبس است نه شوراي عالي انقلاب فرهنگي



سليمي نمين گفت: نبايد از اعتبار شوراي عالي انقلاب فرهنگي براي معامله‌گري‌ها استفاده شود، شأن شورا ايجاب مي‌كند افرادي مثل جاسبي در آن جايگاهي نداشته باشند و جايگاه جاسبي محبس است نه شوراي عالي انقلاب فرهنگي.


لزوم اداره مکه و مدينه توسط کشورهاي اسلامي




نايب رئيس کميسيون امنيت ملي گفت: دولت آل سعود در اداره سرزمين وحي بي کفايت است و اين سرزمين بايد توسط مجموعه اي از کشورهاي اسلامي مديريت شود.


جريان اصلاحات به تاريخ پيوست




قائم مقام دبير كل حزب موتلفه اسلامي گفت: حزب موتلفه روي هيچ فرد مشخصي تاكنون وارد صحبت نشده است اما آنچه مشخص است يک موتلفه اي را به عنوان کانديداي انتخاباتي به مردم معرفي خواهيم کرد.


وجود اختلاف شديد ميان اصلاح طلبان در انتخابات رياست جمهوري آينده




عضو حزب اعتماد ملي گفت: اصلاح طلبان هنگامي که در رأس قدرت بودند اختلافات زيادي با يکديگر داشتند و در انتخابات رياست جمهوري آينده نيز اختلاف ميان آنان بيشتر از گذشته خواهد بود.


دبیران واحدهای اتحادیه انجمن‌های دانشجویان شبه قاره هند مشخص شدند
 


 اولین جلسه اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان ایرانی شبه قاره هند در محل دفتر نماینده رهبری شبه قاره هند برگزار شد.


دعوت از تيم اقتصادي دولت براي پاسخ به گراني‌ها در دانشگاه الزهرا
دفتر تحكيم وحدت بادعوت از سه وزير اقتصادي و رييس كل بانك مركزي خواستار پاسخگويي آنان در باره مسائل اقتصادي كشور شدند.


نگاهي به "جاذبه های گردشگری ترکیه" (فصل 3)

 استانبول بزرگ‌ترین شهر کشور ترکیه و مرکز فرهنگی و اقتصادی آن است. این شهر در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره قرار دارد. تنگه بسفر دو قاره آسیا و اروپا را جدا می‌کند و استانبول تنها شهري در دنياست كه در بين 2 قاره آسيا و اروپا واقع شده و طي هزاران سال پايتخت 3 امپراتوري بزرگ روم ، بيزانس و عثماني بوده است.


خدمت رساني به مردم، گفتمان غالب و مورد وفاق در عراق باشد
دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در دیدار با عمار حکیم گفت: خدمت رساني در عرصه‌هاي مختلف به مردم، گفتمان غالب و مورد وفاق در عراق باشد.


مشكل كمبود داروهاي شيمي درماني رفع مي‌شود

سخنگوي كميسيون بهداشت مجلس از رفع مشكل كمبود داروهاي شيمي درماني در آينده نزديك خبر داد.


یگان‌های واکنش سریع پدافند هوایی ارتش در مناطق عملیاتی مستقر شدند

 در ادامه دومین مرحله از تمرین تاکتیکی منطقه‌ای قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) یگان‌های واکنش سریع پدافند هوایی نیروهای مسلح به سرعت در مناطق عملیاتی از پیش تعیین شده گسترش یافتند.


نگاهي به تاريخچه "تركيه"(فصل 1)

ترکیه با نام رسمی جمهوری ترکیه کشوری اوراسیایی است که بخش بزرگ کشور یعنی آناتولی یا آسیای کوچک در جنوب باختر آسیا و خاورمیانه واقع است و بخش کوچکی نیز به نام تراکیه در منطقهٔ بالکان قرار دارد، ترکیه در خاور با کشورهای ایران، جمهوری آذربایجان (نخجوان)، ارمنستان، و گرجستان؛ در جنوب خاوری با عراق و سوریه؛ و در شمال باختری (بخش اروپایی) با بلغارستان و یونان همسایه‌است.


برگزاری اجلاس نم، موقعت چشمگیر ایران در منطقه را نمایان تر خواهد کرد

 يك كارشناس سياست خارجي گفت: برگزاری اجلاس عدم تعهد در تهران، موقعیت چشم گیر ایران را در منطقه نمایان تر خواهد کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار