رودهن/

30 درصد محصولات باغی استان تهران در دماوند تولید می‏شود

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند از تولید نزدیک به 30 درصد انواع مختلف محصولات باغی استان تهران در این شهرستان خبر داد.

حمیدرضا خلیلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: دستیابی به چنین توفیق بزرگی بدون همکاری و همدلی کارکنان جهاد کشاورزی و بهره‏ برداران این خطه میسر نم ی‏شد.

وی ادامه داد: شهرستان دماوند با وجود برخورداری از سطح قابل توجهی از باغات استان تهران می‏ تواند نقشی بارزی در تامین نیاز محصولات باغی این استان ایفا کند.

خلیلی اضافه کرد: باغداران دماوندی نیز جز خدمت شایسته به هموطنان خود و تامین نیازهای آنها هیچ هدف دیگری را در ذهنشان پرورش نم ی‏دهند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند با اشاره به انتخاب کشاورزان نمونه، همه بهره ‏برداران فعال در عرصه سطوح مختلف کشاورزی مطیع منویات رهبر فرزانه انقلاب را نمونه خواند.

وی با اشاره به نامگذاری سال 91 از سوی رهبر فرزانه انقلاب خاطرنشان کرد: سال جاری با درایت و هوشیاری رهبر معظم انقلاب به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی منقش شده است.

خلیلی ادامه داد: نامگذاری با چنین عنوان ژرفی نشان ه‏ای از آگاهی و درایت معظم ‏له از اوضاع کشور، منطقه و جهان است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند اضافه کرد: مجموعه جهاد کشاورزی شهرستان دماوند با همراهی جهادگران عرصه کشاورزی این شهرستان تحقق منویات ایشان را در دستور کار خود قرار داده ‏اند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند، از دیگر توفیقات سال‏های اخیر این نهاد را انتخاب تعداد بیشتری از بهره ‏برداران این خطه به عنوان کشاورزان نمونه در مقایسه با سایر شهرستان‏ های استان تهران برشمرد.

وی ادامه داد: این در حالی است که نمونه ‏های کشاورزی شهرستان دماوند از میان خیل کثیری از بهره ‏برداران شایسته این دیار انتخاب می‏ شوند./س


برچسب ها: کشاورزی ، محصولات ، تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.