مدیر كل حمل و نقل و پایانه های گیلان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گيلان گفت: ارسال پیام و ارتباط مستقیم با مجموعه پایانه های مرزی آستارا و انزلی از طریق اتوماسیون اداری، سومین مرحله از راه اندازی سیستم اتوماسیون اداری این اداره كل بود كه با تلاش همكاران فناوری اطلاعات انجام گرفت .
سبحان الله علیپور ؛ بالا رفتن دقت و سرعت در پیگیری نامه های اداری ، سهولت در استخراج سوابق نامه ها وصرف زمان اندك جهت تهیه گزارش برای ارباب رجوع را از مهمترین نتایج اجرای طرح سیستم اتوماسیون اداری اداه كل حمل ونقل وپایانه های گیلان اعلام كرد ./ س