باشگاه النصر امارات در حالی كه با 'فابریزیو میكولی' مهاجم تیم 'پالرمو' ایتالیا وارد مذاكره شده بود، 'برونو كوریا سزار ' بازیكن سپاهان را به جای وی به خدمت گرفت.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان روزنامه البیان امارات عربی متحده در مطلبی تحت عنوان ' میكولی پیشنهاد را رد كرد، النصر با سزار برزیلی قرار داد بست '، نوشت: باشگاه النصر امارات اعلام كرد با 'برونو كوریا سزار' مهاجم برزیلی تیم فوتبال سپاهان اصفهان ایران به مدت یك فصل قرارداد بست.

البیان اضافه كرد: قرارداد با 'سزار' پس از آن منعقد شد كه 'فابریزیو میكولی' مهاجم تیم 'پالرمو' ایتالیا روز جمعه پس از نشست با 'زامپرتی' رییس باشگاه ایتالیایی، پیشنهاد باشگاه النصر را رد كرد.

این روزنامه در ادامه آورده است: 'برنو سزار' بازیكن 26 ساله برزیلی كه از هفته گذشته وارد امارات شده است، جایگزین 'میكولی' شد و باشگاه 'النصر' با این بازیكن به توافق رسید.

البیان با اشاره به سوابق ورزشی 'برونو سزار' اضافه كرد: این بازیكن در فصل گذشته به تیم فوتبال سپاهان ایران پیوست و در 14دیدار این تیم به میدان رفت و برای سپاهان 10 گل به ثمر رساند.

'برنو سزار' همچنین با چهار گل زده كه یكی از آنها مقابل النصر امارات عربی متحده بود، یكی از گلزنان تیم سپاهان در لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا به شمار می آید./س

برچسب ها: اصفهان ، باشگاه ، النصر ، امارات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.