مدیرکل مناطق کم‌تر توسعه یافته و عشایر وزارت آموزش و پرورش گفت: انس و الفت دانش‌آموزان عشایر با روحانیت و مشاوران را در اردو دانش آموزان پسر عشایر کشور غیرقابل وصف دانست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، عبدالرسول شکیبافر در مراسم اختتاحیه سیزدهمین اردوی سراسری دانش‌آموزان پسر عشایر کشور در اردوگاه شهید رجایی نیشابور برگزار شد، اظهار داشت: این دانش‌آموزان مشارکت بسیار خوبی در برنامه‌ها داشتند.

وی خاطرنشان کرد: اکثر شرکت ‌کنندگان در این اردو دانش‌آموزان موفق در فعالیت‌های فرهنگی، هنری و پرورشی، طرح ملی حفظ قرآن کریم و مسابقات ورزشی هستند.

وی یادآور شد: بیش از 90 درصد از دانش‌آموزان شرکت کننده در این اردو، برای اولین بار است که به سرزمین مقدس خراسان و نیشابور که متبرک به قدوم امام رضا(ع) است، آمده‌اند.

این مسئول عشایر دانش‌آموز، افزود: برنامه‌های این اردو شامل کارگاه‌های آموزشی، مسابقات فرهنگی و برنامه‌های زیارتی چون زیارت حضرت امام رضا(ع) و تفریحی بوده است.

شکیبافر علت حضور نیافتن وزیر در اردوی عشایر را شرکت وی در برنامه‌ای برای استقرار سند تحول بنیادین و استقرار نظام جدید آموزشی شش ساله عنوان کرد.

وی تقارن این اردو در چند سال اخیر با نیمه شعبان سالروز ولادت امام زمان(عج) را به فال نیک گرفت. /س

برچسب ها: انس ، روحانیون ، عشایر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.