سرمربی تیم‌های نوجوانان و جوانان کشتی فرنگی قم گفت: برگزاری مسابقات لیگ منطقه‌ای کشتی فرنگی کشور در دو رده سنی فرصت خوبی برای بروز توانمندی‌های کشتی‌گیران قم بود.

 
به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، میکائیلی با اشاره به حضور کشتی‌گیران آزاد و فرنگی مستعد از باشگاه‌های مختلف استان قم در مسابقات لیگ منطقه‌ای یادآور شد: نفرات بسیار خوبی در رشته فرنگی حضور داشتند، ضمن اینکه با تلاش مربیان پرتلاش رشته آزاد، تیم نوجوانان آزاد نیز در اراک با حریفان خود رقابت می‌کند.
وی اظهار داشت: خوشبختانه همه کشتی‌گیران شرکت کننده با توجه به تمرینات خوبی که پشت سر گذاشته‌‌اند، از آمادگی کامل برخوردارند و سطح مسابقات نیز با توجه به بروز توانمندی و شایستگی‌های کشتی گیران در این رقابت‌ها، بسیار خوب بود و تاثیر مثبتی در آینده کشتی قم دارد.
میکائیلی تصریح کرد: بعد از این رقابت‌ها برترین‌های کشتی قم برای اعزام به مسابقات کشوری نونهالان، نوجوانان و جوانان اعلام خواهند شد که این امید را نیز داریم که کشتی گیران قمی بتوانند با نشان دادن توانمندی خود، علاوه بر کسب مدال توانمندی کشتی قم را به بهترین شکل ممکن به نمایش بگذارند./س
برچسب ها: قم ، کشتی ، لیگ منطقه ای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.