یک فعال سیاسی گفت: ما به دنبال انحلال شورای دوره سوم شهر و سالم‌سازی روابط کاری مردم با شهرداری هستیم.


محمد بابایان در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد ،درباره علت اعتراضات به شورای سوم افزود: شورا، شهردار را نه به‌خاطر ناکارآمدی بلکه به‌خاطر برقرار نکردن روابط ویژه عزل کرد.

وی تصریح کرد: آنها به دنبال حضور شخص سالمی در شهرداری نیستند، بلکه به دنبال کسی هستند که نظری به کارشان نداشته باشد.

وی جنس اعتراضات را بر مبنای اصل قرآنی امر به معروف و نهی از منکر دانست و اضافه کرد: تبعات تصمیمات شورا و به عبارتی دیگر ناکارآمدی و کم‌کاری شورا بر حل مشکلات شهری سایه انداخته و شهروندان را به تحمل این وضعیت واداشته است.

این فعال مذهبی تاکید کرد: عزل شهردار اتفاق نامبارکی است و همگان شاهدند که افکار عمومی قانع کننده نیست.

بابایان با بیان اینکه همه انرژی بچه‌های حزب‌اللهی از روز اول مصروف به این بود که از اصول این نظام الهی که برای آن خون شهیدان ریخته شده است، تمام قد دفاع کنند، گفت: امام به مردم فرمودند هر جا که دیدید حرف حق مردم را گوش نمی‌کنند مردم تکلیف مسئولان را مشخص کنند.

وی از دستگاه‌های امنیتی درخواست کرد ریشه این مسائل را درآورند و افزود: آنهایی که دارند بحران درست می‌کنند جای دیگری هستند و به دروغ آنها را به‌ شهروندانی تعمیم می‌دهند که به دنبال رفع مظلومیت و حفظ آرمان‌ها و اعاده حقوق شهروندی هستند.

وی تاکید کرد: نیروهای حزب‌‌اللهی در همه جا یار و مددکار نیروهای امنیتی انتظامی هستند.

این فعال سیاسی تصریح کرد: ما شورای سوم را با استناد به سندهایی که داریم و متاسفانه سرشار از سوءاستفاده است به رسمیت نمی‌شناسیم.

بابایان اضافه کرد: باید مصوبه اخیر شورای شهر مبنی بر عزل شهردار به علت اینکه یکی از اعضای شهر عملا در شهر سکونت نداشته و به‌عبارتی حضورش بر اساس تبصره 2 ماده 26 قانون شهرداری‌ها غیرقانونی است، ملغی شود.

وی افزود: هیچ کس از نیروهای امنیتی به ما نگفته است که از مطالبات به حق خود دست بردارید./س


برچسب ها: یک ، فعال ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.