بزرگترین جشنواره تفریحی، ورزشی منطقه 15 با رویکرد خانواده محور و با هدف غنی سازی اوقات فراغت شهروندان و ایجاد محیطی تفریحی، آموزشی و پر نشاط برپا شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، آقامیر رییس سازمان ورزش شهرداری تهران در خصوص جشنواره مذکور اظهار داشت: با توجه به وسعت 40هکتاری محل برگزاری جشنواره و تنوع رشته های ورزشی، تفریحی جمعیت قابل ملاحظه ای از مردم در این مراسم حضور دارند.

آقامیر در ادامه تصریح کرد: منطقه 15 جزء مناطقی است که دارای بیشترین تجهیزات زیرساختی ورزشی است و با توجه به جوان بودن جمعیت آن و بالابودن سرانه ورزشی، 38 درصد از مردم در ورزش های همگانی شرکت دارند و شاهد حضور موفق ورزشکاران در لیگ ها و المپیادهای ورزشی هستیم.

رییس سازمان ورزش شهرداری تهران با اشاره به تراکم یک میلیون نفری جمعیت منطقه اظهار داشت: با توجه به اقدامات به عمل آمده در راستای کاهش فاصله مناطق شمالی و جنوبی شاهد رضایتمندی شهروندان منطقه از فعالیت های جاری هستیم و امیدواریم با تلاش بیشتر گام های بلندی در حوزه ورزش برداریم.

شایان ذکر است:‌ در این جشنواره 50 غرفه شامل 35 غرفه ورزشی و 15 غرفه سرگرمی، تفریحی طراحی شده که ویژه خانواده ها اجرا می شود./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار