به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه، 6 عنوان برنامه فرهنگی و اجتماعی در 110 مسجد منطقه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران صفوی شهردار منطقه 15 با اعلام این خبر افزود: امسال با همکاری شورایاران ، پایگاههای بسیج و مدیران محلات منطقه برنامه های باشکوهی در مساجد و محلات برگزار خواهد شد.
شهردار منطقه 15 اظهار داشت: به منظور افزایش سطح فضای معنوی و ایجاد شور و نشاط هر چه بیشتر این ایام، برنامه های فرهنگی و جشن های متعددی در سطح محلات منطقه پیش بینی شده که در طول این ایام خجسته برگزار خواهد شد.
سید احمد صفوی گفت: جشن میلاد حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار، جشن میلاد حضرت اباالفضل روز جانباز با عنوان سقای آب و ادب و جشن میلاد سید الساجدین امام  زین العابدین (ع) جشن ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان و مناجات شعبانیه شش عنوان برنامه است که در روزهای تعیین شده و از ساعت 16:30 در مساجد محلات برگزار می شود.
وی به برگزاری جشنواره بزرگ ورزشی و تفریحی با برپایی 40 غرفه و با مشارکت مدیریت محلات، نخبگان ورزش، مدیران مجموعه های ورزشی الزهرا، کارشناسان در بوستان بزرگ خلیج فارس اشاره کرد و یادآور شد: این جشنواره به مدت یک هفته در قالب برنامه های متنوع ورزشی و تفریحی اجرا خواهد شد و عموم شهروندان خصوصا شهروندان منطقه می توانند در این جشنواره بزرگ شرکت و از برنامه های آن استفاده کنند./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار