تقدير از همه پيشكسوتان دوبلاژ به همت مسئولان نيز بستگي دارد و به زودي از ديگر عزيزان قدرداني مي‌شود.

علي همت موميوند دوبلور پيشكسوت سيما با اشاره به حضور جوانان و پيشكسوتان در كنار يكديگر، در گفتگو به خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت:‌ نسل جواني كه وارد هنر دوبله شدند به نظر من بسيار با تلاش و علاقمندند و اگر پيشكسوتان بيشتر با آن ها همراه شدند به طور قطع سريعتر رشد خواهند داشت.
وي افزود: از سوي ديگر مسئولان امر بايد بيشتر به دوبلاژ، دوبلور‌ها و مديران توجه كنند تا باز هم ارتباط بين نسل گذشته و امروز بيشتر شود  و انگيزه  جوانان نيز براي تلاش قابل توجه‌تري فزوني يابد.
وي با اشاره به اولين مراسم تقدير از بعضي پيشكسوتان مراسم دوبلاژ، تصريح كرد: تقدير از پيشكسوتان دوبلاژ توسط انجمن گفتار فيلم براي اولين بار انجام شد و شما شاهد خوشحال شدن استاد ناظريان و استاد عليمحمدي بوديد.
وي ادامه داد: اين تقدير نشان داد كه ما پيشكسوتان خود را دوست داريم و براي آنان نيز احترام قائل هستيم و اين مسئله باعث بوجود آمدن دلگرمي بيشتر براي آنها مي‌شود .
موميوند، اظهار داشت: درصدد هستيم كه اين تقديرها در فضاي بزرگتر و گسترده‌تري و به ترتيب از همه پيشكسوتان صورت گيرد و تا انگيزه‌اي باشد كه بيشتر به خود و اين هنر فكر كنيم.
وي با اشاره به حضور كمرنگ خود در واحد دوبلاژ سيما،‌خاطر نشان كرد: حضور من در واحد دوبلاژ سيما كمرنگ نشده و اگر فيلمي باشد به طور قطع حضور من هم بيشتر مي‌شود./ي2
برچسب ها: تقدیر ، پیکسوتان ، دوبله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار