مراسم اختتاميه سي امين دوره مسابقات قرآن و نهج البلاغه پسران دانش آموز با حضور بنيادي،مشاور قرآني وزير و نماز و عترت وزارت آموزش وپرورش در استان اصفهان درحال برگزاري است.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران مصيب زاده با اعلام اينكه مسابقات پسران عصر روز گذشته به پايان رسيد، اظهار كرد: 1200 دانش آموز برگزيده مراحل استاني در اين دوره از مسابقات در 12 سالن محل برگزاري مسابقات در استان اصفهان با هم به رقابت پرداختند كه در پايان بيش از 140 دانش آموز در 4 رشته مورد تجليل قرار خواهند گرفت.
وي ادامه داد: در اين مسابقات دانش آموزان 7 پايه مقاطع راهنمايي و متوسطه در 4 رشته قرائت قرآن، حفظ قرآن، تفسير قرآن و نهج البلاغه به رقابت پرداختند كه در مراسم اختتاميه نفرات اول تا پنجم مورد تجليل قرار خواهند گرفت.
مصيب زاده با اشاره به اينكه داوران برگزيده بين المللي اين دوره از مسابقات را داوري كردند، افزود: سطح اين دوره از مسابقات از لحاظ كيفي بسيار بالا بود.
معاون اداره كل قرآن ، نماز و عترت وزارت آموزش و پرورش اضافه كرد: در حاشيه اين رقابت ها فعاليت هاي جنبي از قبيل؛ راهپيمايي قرآني، محافل انس با قرآن، ديدار با حضرت آيت الله مظاهري و بازديد از مراكز تفريحي و فرهنگي اصفهان برگزار گرديد. وي خاطرنشان كرد: مسابقات بخش دختران اين رقابتها از روز شنبه 17 تير ماه آغاز خواهد شد./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار