هفتمین نمایشگاه فرش دستباف مشهد با حضور 70 شرکت فعال در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد.

 .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد مهندس سید محمد سیدی، مدیر عامل نمایشگاه بین المللی مشهد، در مراسم افتتاح هفتمین نمایشگاه فرش دستباف مشهداظهار داشت: استان های آذربایجان شرقی و غربی، تهران، اصفهان، فارس،گلستان، خراسان شمالی، جنوبی و رضوی در قالب بیش از 70 شرکت و در فضایی به مساحت 5 هزارمترمربع به ارائه تولیدات، توانایی ها و تجربیات خود می پردازند.

وی، انواع فرشهای نفیس دستباف و ابریشمی و تابلو فرش را از عمده ترین زمینه های فعالیت این شرکت کنندگان عنوان کرد و افزود: انواع فرشهای تجاری و عشایری،انواع گلیم و جاجیم و مواد اولیه مرتبط با فرش از دیگر زمینه های فعالیت شرکت کنندگان در این نمایشگاه است.

سیدی افزود: موسسات طراحی نقشه فرش و نشریات تخصصی فرش از دیگر شرکت کنندگان این نمایشگاه هستند.

مدیر عامل نمایشگاه بین المللی مشهد در خصوص برنامه های جانبی هفتمین نمایشگاه فرش دستباف اظهار داشت: در حاشیه این نمایشگاه کارگاهی تحت عنوان باید ها و نبایدها د رتبلیغات و مناسب ترین ابزار تبلیغات فرش با حضور اساتید و کارشناسان برجسته کشور برگزار می شود.

وی با اشاره به طرح قرعه کشی که سال گذشته در نمایشگاه فرش صورت گرفت افزود: امسال نیز با توجه به استقبال بازدیدکنندگان این طرح اجرا می شود و به 6 نفر هزینه سفر زیارتی به عتبات عالیات و سفر سیاحتی به جزیره کیش اهدا خواهد شد.

همزمان با هفتمین نمایشگاه فرش دستباف مشهد، سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی شامل اولین جشنواره غذا و نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت نان، دومین نمایشگاه تخصصی شیر و لبنیات و دومین نمایشگاه نوشیدنی ها، صنایع و ماشین آلات وابسته افتتاح شد.

هفتمین نمایشگاه فرش دستباف مشهد وسیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی 13 الی 17 تیرماه از ساعت 17 الی 22 در نمایشگاه بین المللی مشهد پذیرای متخصصان و عموم علاقه مندان است./س

 

برچسب ها: نمایشگاه ، فرش ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.