معاون بین‌الملل حوزه های علمیه گفت: در همایش بین‌المللی دکترین مهدویت، فرصت‌های عرضه اسلام و فرهنگ مهدویت و راهکارهای مقابله با تهدیدات فراروی بیداری اسلامی بررسی می‌شود.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از قم، حجت الاسلام زمانی، معاون امور بین الملل حوزه‌های علمیه ، در نشست خبری هشتمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت، با اشاره به محورهای تبادل نظر در نشست بیداری اسلامی افزود: این مباجث در سه محور «رابطه مهدویت و بیداری اسلامی»، «فرهنگ انتظار و مهدی موعود(عج)‌به عنوان بیدارگر بشریت» و «وظایف منتظران برای زمینه سازی ظهور»، است که در قالب مقالات و سخنرانی های اساتید و صاحب نظران مطرح خواهد شد.

وی ادامه داد:‌ در همایش مهدویت، نگرش‌ها و رویکرد ها ، فرصت ها برای عرضه اسلام و فرهنگ مهدویت و راهکارهای مقابله با تهدیدهای فراروی بیداری اسلامی با محوریت جمهوری اسلامی ایران برای زمینه سازی ظهور حضرت ولیعصر(عج) بعنوان حرکت نهایی بیداری اسلامی بررسی خواهد شد.

هشتمین همایش بین المللی دکترین مهدویت همزمان با سالروز میلاد مهدی موعود(عج)، و با حضور اندیشمندانی از 18 کشور فردا در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما در تهران برگزار می شود . /س

برچسب ها: قم ، مهدویت ، بیداری ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.