رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با راه اندازی مراکزی همچون مرکز پرتونگاری، مرکز سوانح و سوختگی و مرکز پیوند مغز استخوان و پیوند عضو شعار عدالت در خدمات سلامت محقق می شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بندرعباس محمد شکاری بیان داشت: مرکز آموزشی درمانی شهید محمدی بندرعباس گام های خوبی در راستای ارتقای کیفیت خدمات فوق تخصصی  درمانی برداشته که این مسیر تاثیر بسزایی در بهبود کیفیت درمانی و رضایتمندی مردم در استان داشته است.

شکاری با اشاره به توسعه فضاهای فوق تخصصی درمانی در این مرکز عنوان کرد: 38 تخت ویژه بیماران سوختگی در مرکز سوختگی و حوادث در سالجاری راه اندازی خواهد شد که حرکت بزرگی در درمان بیماران سوختگی در داخل استان است و نیازی به اعزام بیماران به خارج از استان نخواهیم داشت.

وی اضافه کرد: علی رغم مشکلات عدیده حوزه بهداشت و درمان نگاه دانشگاه به توسعه بیمارستان شهید محمدی نگاه توسعه ای  بوده است و بخش هایی جدیدی همچون بخش سنگ شکن، نفرولوژی، اتاق عمل های جدید با امکانات پیشرو راه اندازی شده است.

وی یاد آورشد: بازسازی و مقاوم سازی بیمارستان شهید محمدی بندرعباس به عنوان بزرگترین مرکز آموزشی درمانی استان هرمزگان به روزهای پایانی خود رسیده است و تلاش مدیران دانشگاه در جهت فراهم نمودن فضاهای استاندارد و فوق تخصصی درمانی برای مردم استان هرمزگان است.

وی با تاکید به رعایت اصلاح الگوی مصرف در بیمارستانها بیان داشت: با هدفگذاری در منابع مالی می توان توسعه زیر ساختهای درمانی را در بخش های مختلف  به همراه داشت و خود را به استانداردهای روز دنیا برسانیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان با اشاره به راه اندازی پیشرفته ترین مرکز پرتو درمانی  بیان داشت: از شعارهای اساسی دانشگاه در حوزه درمان دسترسی آسان مردم به  خدمات فوق تخصصی در داخل استان است که با راه اندازی مراکزی همچون مرکز پرتونگاری، مرکز سوانح و سوختگی  و مرکز پیوند مغز استخوان و پیوند عضو عدالت در خدمات سلامت محقق می شود/س.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.