اولین سمینار آموزشی با هدف بررسی انواع ریسک ها در تجارت بین المللی و آشنایی صادر کنندگان با ضمانت ها و خدمات صادرات ایران در استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی امروز در سمینار آموزشی معرفی خدمات صندوق ضمانت صادرات ایران که با حضور روسای بانک ها ،صادر کنندگان تجارو بازرگانان و فعالان اقتصادی استان برگزار شد، بابیان این مطلب افزود:در راستای توسعه صادرات کشور ، صندوق ضمانت صادرات ایران با همه متقاضیان و صادر کنندگان در زمینه های مختلف توسعه اقتصادی همکاری می کند.

محمد صمدی به خدمات صندوق ضمانت صادرات ایران اشاره کرد و افزود: تضمین اعتبارات و سرمایه گذاری های مربوط به کالاها و خدمات صادراتی ،ایجاد تسهیلات لا زم به منظور توسعه و افزایش صادرات و ضمانت مطالبات صادر کنندگان کالا و خدمات از خریداران خارج از کشوراز خدمات صندوق ضمانت صادرات ایران است.

ابراهیم حسینی رئیس صنعت و تجارت استان نیز در ادامه گفت :صندوق ضمانت صادرات ایران در راستای صادرات بیشتر و مطمئن تر و ورود صادر کنندگان به بازارهای ناشناخته با امکانات و ابزاری که دولت فراهم کرده تشکیل شده است .

وی هدف از تشکیل این صندوق را حمایت و پشتیبانی از صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

رضایی میرزایی مدیر ارشد صندوق ضمانت صادرات ایران نیز در پایان صندوق ضمانت را نهاد حمایتی صادر کنندگان برشمرد وافزود: صندوق ضمانت صادرات ایران 56 میلیارد و 860 میلیون تومان در سال گذشته به صادر کنندگان خسارت پرداخت کرده است./س

برچسب ها: آموزش ، تجارت ، بین الملل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.