اسدالله ایمن کارگردان با سابقه تلویزیونی این بار مجموعه برنامه "انتظار" را برای سیمای آذری شبکه جهانی سحر کارگردانی می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، این برنامه با هدف بررسی و تعمیق فرهنگ انتظار و مهدویت به تهیه کنندگی نوروز پورمند در حال تولید است و شامل 26 قسمت 25 دقیقه ای است که در قالب یک برنامه ترکیبی ضبط می شود و کارگردانی تلویزیونی آن را اسدالله ایمن به عهده دارد.

پورمند با اشاره به اینکه پیش تولید این برنامه از اوایل فروردین ماه آغاز شده و 2 ماه به طول انجامیده است، گفت: از جمله آیتم های برنامه انتظار گفت و گوی مجری کارشناس با اساتید حوزه و دانشگاه پیرامون مباحثی همچون فرهنگ انتظار، تبیین فلسفه انتظار و مهدویت، ویژگی های منتظران و ... است. در این بخش مهدی حسین زاده بورنگی با کارشناسان حوزه علمیه قم و مرکز تخصصی مهدویت در قم از جمله حجج الاسلام علی احمدپور، سهراب هاشمی هشترودی، میر مرتضی اردبیلی، محمود نجفی، سید ابوالفضل موسوی و حسن جعفریان به بحث و گفت و گو می پردازد.

وی در ادامه پخش دل نوشته ها و نثرهای ادبی در خصوص امام زمان (عج) و شعرخوانی شعرای آذری زبان ایران با موضوع فرهنگ انتظار را از دیگر آیتم های این برنامه نامید و افزود: در این برنامه از همراهی حجت الاسلام اصغر جدایی  و حجه الاسلام علی احمدپور به عنوان مشاور مذهبی بهره مند شدیم که از کارشناسان مذهبی آشنا به حوزه مخاطب این سیما یعنی مردم جمهوری آذربایجان هستند.

تهیه کننده مجموعه برنامه "انتظار"در پایان با اشاره به اینکه ضبط بخش های استودیویی برنامه از 12 خرداد ماه به مدت یک هفته انجام شده و به پایان رسیده، اظهار کرد: هم اکنون در حال ضبط آیتم شعرخوانی شعرای استان های آذری زبان کشور درباره فرهنگ انتظار هستیم. ضمن اینکه تدوین برنامه نیز توسط ناصر اشگ ریز حق آغاز شده است.

حجت الاسلام علی احمدپور (نویسنده و محقق)، ، زهرا جلالی (مسئول هماهنگی)، علی علی اصغری و علی پورمند (دستیاران تهیه)، مسعود زمردنیا و محمد اصفهانی (تصویربرداران)، محسن زینلی (صدابردار)، مسعود زمردنیا (طراح نور)، سراج جلالی (دستیار تصویر و نور)، محسن باباخانی (طراح و سازنده دکور) و محمدرضا نهایی (مسئول 4امور فنی) از دیگر عوامل تهیه برنامه "انتظار" هستند./ي2
برچسب ها: انتظار ، شبکه سحر ، منجی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار