فرماندار ارومیه نیروی انسانی را ارزشمند ترین سرمایه های یك كشور برای توسعه و پیشرفت دانست گفت: آموزش های مهارتی ، فنی و حرفه ای نیز از راهكارهایی است نیروی انسانی را برای توسعه و پیشرفت كشور آماده و تجهیز می كند.

جواد شریف نژاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه افزود: باید به این نوع آموزش ها در جامعه توجه ویژه ای داشته باشیم چراكه توسعه جامعه در گرو رشد و توسعه نیروی انسانی است و این امر نیز با آموزش های مهارتی ، فنی و حرفه ای بیشتر قابل دستیابی است.

وی اضافه كرد: افزایش و توسعه آموزشهای فنی و حرفه ای در فرآیند تولید، امری حیاتی است كه این امر باید مورد توجه مسوولان امر قرار گیرد.

وی اظهار كرد: سرمایه گذاری های زیربنایی، تجهیزات و سرمایه، بدون نیروی انسانی ماهر، متخصص و كارآمد، بلااستفاده خواهد ماند و این نیروی انسانی است كه داشته های ما را بارور می سازد.

فرماندار ارومیه اظهار امیدواری كرد: با شناسایی بیش از پیش نیازهای جامعه و ایجاد بستر مناسب برای آموزش مهارتی مورد نیاز، آینده درخشانی برای استان و نیروهای كارآمد فراهم شود.

شریف نژاد افزایش توانمندی، خلاقیت و بكارگیری دانایی و دانش را از جمله عوامل مهم در مهارت آموزی دانست و گفت: مهارت آموزی نیز یكی از عوامل مهم توسعه كار و اشتغال و مقابله موثر با بیكاری است و باید به آن بیش از پیش توجه شود./ع

برچسب ها: کشور ، ارومیه ، حیاتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.