فرماندار شهرستان سلماس گفت: تمام توان ها و ظرفيت ها براي رشد و توسعه شهرستان استفاده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه به نقل از روابط عمومي فرمانداري شهرستان سلماس؛ مرتضي نظري به همراه نمانيده مردم سلماس در بازديد از پروژه هاي عمران روستايي روستاهاي شهرستان سلماس اظهار داشت: دولت عدالت‌محور نهم و دهم يک لحظه از رفاه مردم غافل نبوده و با تمام توان در صدد رفع مسائل و مشکلات مردم به ويژه مردم روستاها بوده است که شاهد برطرف شدن بسياري از اين مشکلات بوده‌ايم.

وي از اجراي طرح هادي در اكثر روستاهاي سلماس خبر داد و افزود: طرح هادي به تدريج در تمام روستاهاي سلماس اجرا مي‌شود و اولويت اجراي طرح هادي در سال جاري با روستاهايي است که اين طرح تاکنون در آنها اجرايي نشده و روستاهاي محروم در اولويت اين امر مهم قرار دارد.

فرماندار سلماس خاطر نشان کرد: خدمت‌رساني بي‌منت مسئولان به مردم تکليف و وظيفه همه متوليان امور است و ما مسئولان بايد نوکر مردم و وفادار به آنها باشيم.

نظري با اشاره به اينکه کارها در دولت دسته‌بندي و براي هرکدام از آنها اولويتي تعريف شده است تصريح کرد: اولويت اول بخش کشاورزي است و رئيس جمهور در دولت دهم تأکيد بسياري بر توسعه کشاورزي به ويژه بخش آب و خاک کرده است.

فرماندار سلماس توطئه‌هاي مختلف دشمنان انقلاب را يادآور شد و گفت: دشمن با تحريم‌هاي اقتصادي به مردم فشار آورد ولي اين تحريم‌ها مايه موفقيت نظام مقدس جمهوري اسلامي شد و مردم را از وابستگي نجات داد.

وی يادآور شد: ايران تنها کشور جهان است که با استقلال کامل مي‌تواند براي خود تصميم بگيرد و به برکت خون مطهر شهدا، استقلال به معني واقعي کلمه در ايران وجود دارد.

فرماندار سلماس ديدار بي‌واسطه مسئولان با مردم را از برکات نظام جمهوري اسلامي عنوان کرد و افزود: پيام اين ديدارها عشق و دلدادگي دولت نسبت به مردم و اثبات اين مطلب است که مردم به دولت برخاسته از خود اعتماد دارند.

نظري اضافه کرد: دولت دهم در تمام لحظات در فکر خدمت به مردم بوده و وقتي دولت کانون توجه خود را به نقاط دوردست و محروم متمرکز کند؛ حکايت از عزم جدي براي برقراري عدالت اجتماعي دارد.

وي به مديران توصيه کرد: نسبت به رفع مشکل مردم در زمينه‌هاي راه، برق، آب و گاز تلاش بيشتري کنند.

فرماندار سلماس بيان کرد: از تمام توان و ظرفيت خود براي رشد و توسعه شهرستان استفاده خواهيم کرد و هيچ فرصتي را هدر نمي‌دهيم.

نماينده مردم سلماس در مجلس شوراي اسلامي در ادامه اين بازديد گفت: خدمات دولت در بخش عمران روستايي قابل ستودني است.

علي اكبر آقايي با اشاره به خدمات دولت در بخش عمران روستايي گفت: شهرستان سلماس در بخش عمران روستايي از موقعيت خوبي برخوردار است و با تلاش و همت مديران دستگاه هاي اجرايي و متولي بايد خدمات بيشتر شود.

گفتني است فرماندار شهرستان سلماس به همراه نماينده مردم شريف شهرستان سلماس در مجلس شوراي اسلامي و اعضاي شوراي اداري سلماس از پروژه هاي عمران روستايي باغچه جيك و كنگرلو بازديد و از نزديك با مردم آن مناطق ديدار و گفتگو كردند./س

برچسب ها: سلماس ، ظرفیت ، مشکلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.