مسئول آموزش مجازی مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم از معرفی 30 سایت مهدوی در نمایشگاه طلیعه ظهور خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  به نقل از ستاد خبری هفتمین نمایشگاه فرهنگی و هنری طلیعه ظهور، سیدمحمد موسوی با اشاره به فعالیت غرفه سایت‌های مهدوی اظهار کرد: در این غرفه 30 سایت‌ معتبر مهدوی که در زمینه مهدویت فعالیت و اطلاع‌رسانی می‌کنند، معرفی می‌شود.

وی آموزش مجازی مهدویت، بنیاد فرهنگی مهدی موعود، مسجد مقدس جمکران، موسسه آینده روشن، مرکز مجازی مهدویت، امان و انتظار را از جمله پایگاه‌های معرفی شده در این غرفه ذکر کرد.

مسئول آموزش مجازی مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: هر فرد با دریافت بروشور و سی دی سایت‌ها می‌تواند از سایت‌ها بازدید کرده و از محتوای آنها استفاده کند.

وی با اشاره به هدف غرفه معرفی سایت‌های مهدوی گفت: اکثر سایت‌های مذهبی کمتر مورد استقبال قرار می‌گیرد یا شناخته شده نیستند، بنابراین معرفی سایت‌های مذهبی به اقشار مختلف جامعه مهم‌ترین هدف برپایی این غرفه است.

موسوی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت فعالیت در فضای مجازی گفت: نیاز فعالیت در عرصه مجازی با توجه به هجمه‌های دشمن بیش از گذشته احساس می‌شود.

وی با اشاره به تاسیس مرکز مجازی مهدویت با همکاری بنیاد فرهنگی مهدی موعود و مرکز تخصصی مهدویت گفت: این مرکز تاکنون 15 پایگاه اطلاع‌رسانی در حوزه مهدویت در قالب موضوعات پژوهشی، فرهنگی، اطلاع‌رسانی و آموزشی راه‌اندازی کرده و در زمینه‌های مختلف در حال اطلاع‌رسانی است./ج1

برچسب ها: قم ، نمایشگاه ، غرفه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.