توجه به حوزه فرهنگ و هنر و تلاش و فعالیت در جشنواره شمسه یکی از اهداف اصلی شهرداری منطقه 16 است که در این راستادر مراسمی از برگزیدگان جشنواره های شمسه تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مختار غنمی اظهار داشت: در مراسم تقدیر از برگزیدگان مجموعه جشنواره های شمسه از رضا احمدی رئیس اداره فرهنگی منطقه با اهدا لوح و کارت هدیه تجلیل به عمل آمد.
وی ادامه داد: دبیر خانه های جشنواره شمسه اداره فرهنگی منطقه 16 با توجه به حمایت و توجه ویژه شهردار منطقه به حوزه فرهنگ و هنر و فعالیت همکاران اداره فرهنگی با مشارکت دبیران شمسه و ظرفیت های محلی آنان این منطقه در بین 22 منطقه شهرداری تهران در مجموعه جشنواره های فرهنگی هنری و آیینی شمسه شناخته شد.
مختار غنمی خاطر نشان کرد: مجموعه جشنواره های شمسه دو در سال 1391 به زودی در 12 رشته آغاز و موضوعات آن خوشنویسی، کاریکاتور، دعا و نیایش به رشته های قبلی اضافه خواهد شد.

*در ادامه اصلاح کانیو در ناحیه یک منطقه 16
محمد خبازها، معاون اداره فنی و عمران منطقه 16 اذعان داشت: عملیات اصلاح کانیو در کوچه دو شهید واقع در خیابان شهید دارابی آغاز شد.
وی ادامه داد: مشکل آب گرفتگی در این معابر که عبور و مرور عابرین را با مشکل مواجه کرده بود، با اصلاح شیب بندی و نصب کانیو جدید برطرف خواهد شد.
محمد خبازها، خاطر نشان کرد: پس از نصب کانیو در این معبر عملیات روکش دستی آسفالت نیز انجام می شود.

*همچنین اتلاف دو قلاده سگ ولگرد در منطقه 16
نعمت الله عاشوریان، رئیس اداره خدمات شهری منطقه 16 تصریح کرد: واحد محیط زیست ناحیه 4 پیرو پیام های شهروندان مبنی بر وجود سگ های ولگرد و مهاجم در سطح ناحیه 4 به اتفاق اکیپ اتلاف سگ مستقر، اقدام به گشتهای مستمر و جمع آوری و اتلاف دو قلاده سگ نمود.
عاشوریان خاطر نشان کرد: با توجه به هماهنگی های به عمل آمده جهت پاسخگویی و جلب رضایت شهروندان گشت های مستمر در جهت جمع آوری سگ های مزاحم ادامه خواهد داشت.

*در ادامه، مبارزه با جانوران مضر شهری در منطقه 16
رضا هداوند، شهردار ناحیه 5 منطقه 16 اظهار داشت: به منظور مبارزه با جانوران مضر شهری و کنترل جمعیت آنها اقداماتی از قبیل عملیات طعمه گذاری در منافذ فعال ورود و خروج موش در خیابان تختی، 390 گرم طعمه گذاشته شد.
وی خاطر نشان کرد: با انسداد منافذ فعال ورود و خروج موش در خیابان تختی و نصب دریچه جهت ورود و خروج موش در خیابان تختی اقدام نموده است. /ل
برچسب ها: جشنواره ، شمسه ، عاشوریان ، غنمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار