نمايش "پراي عروسكي حافظ" به نويسندگي و كارگرداني بهروز غريب پور پس از چند ماه تاخير با شركت در جشنواره چهاردهم تئائر عروسكي اجراي خود را در تالار فردوسي آغاز مي‌كند.

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران، دومين روز از چهاردهمين جشنواره تئاتر عروسكي تهران - مبارك ميزبان 12 نمايش در تالارهاي مختلف است.
بنابراين گزارش؛ نمايش هاي "زندگي من" به نويسندگي و كارگرداني هادي حجازي فر از تهران ساعت 20 و سي دقيقه در تالار اصلي تئاتر شهر اجرا مي شود. اين نمايش دومين و آخرين اجراي خود را در اين ساعت به صحنه خواهد برد.
نمايش "چهار فصل" به نويسندگي و كارگرداني گالا كاندلاكي از كشور گرجستان ساعت 18 و سي و 20 و سي دقيقه اجرا مي شود.
اين كارگردان گرجي دومين نمايش خود را  ر جشنواره چهاردهم امروز به صحنه مي برد.
نمايش "افسانه هاي نو" به نويسندگي داود كيانيان و كارگرداني حسن دادشكر ساعت 17 و 19 در تالار  سايه، "آرش" به نويسندگي و كارگرداني نسرين خنجري از تهران ساعت 17 و سي و 19 و سي دقيقه در تالار قشقايي و "تانگري" به نويسندگي و كارگرداني مهدي يوسفي از گنبد كاووس ساعت 16 و 18 در كارگاه نمايش تئاتر شهر به صحنه مي روند.
همچنين نمايش هاي "مردي كه باد در پيراهنش مي وزد" به نويسندگي احسان پويا و كارگرداني ميلاد حسيني شكيب ساعت 18 و 20 در تماشانه سنگلج، "افسانه اسب تنها" به نويسندگي و كارگرداني عليرضا آقايي از ايلام ساعت 17 و سي و 19 و سي دقيقه در تالار هنر، "سرگذشت هفت خواهرونگ به نويسندگي و كارگرداني محمود فرضي نژاد از سياهكل ساعت 16 و 18 در تالار گلستان كانون پرورش فكري، "اپراي عروسكي حافظ" به نويسندگي و كارگرداني بهروز غريب پور از تهران ساعت 20 و سي دقيقه در تالار فردوسي، "مشق لعبتك" به نويسندگي و كارگرداني داود فتحعلي بيگي از تهران ساعت 17 و 19 در خانه نمايش،‌ "هيولاي زباله" به نويسندگي و كارگرداني چنگيز لوزك از تركيه ساعت 18 در خانه نمايش 2 و "شاه عالم تاب كنيزك بي تاب، سونات مهتاب" به نويسندگي و كارگرداني رسول نجفيان ساعت 21 و سي دقيقه در فرهنگسراي نياوران اجرا مي شود.
گفتني است، چهاردهمين جشنواره تئاتر عروسكي تهران - مبارك به دبيري اردشير صالح پور تا 15 تير ادامه دارد./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار