پنجمين سمينار جامعه اپتومتري ايران 22 و 23 تيرماه با همكاري جامعه اپتومتري ايران و گروه اپتومتری دانشگاه علوم پزشکی تهران در هتل المپیک برگزار مي شود.

به گزارش گروه علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران ؛ دکتر محمد رضا محمد عليها، رئيس جامعه اپتومتري ايران گفت: هدف از برگزاري این  سمینار باز آموزی مطالب کاربردی توسط اپتومتریستها و تقویت توان علمی همکاران اپتومتریست و آشنایی با متد و روشهای جدید و استفاده از دستگاههای جدید  جهت فعالیت  حرفه ای است.

وي در خصوص سر فصل مطالب علمی گفت: استفاده از عينك طبي امروزه از لحاظ زيبايي تبديل به يك معضل شده است كه در مرحله اول درسمیناربه بحث عینک طبی، زیبایی شناسی فریم عینک،آخرین عدسی های موجود در دنیا و صحبت مفصل درباره انواع واقسام عینک آفتابی و نکات تکنیکی و تخصصی آن پرداخته می شود.

دكتر محمد عليها در ادامه عنوان كرد: در سر فصل دوم اين سمينار بحث  لنزهای تماسی یاکنتاکت لنز بيان خواهد شد كه آشنایی با مواد جدید ساخت لنزهای تماسی که میزان عوارض جانبی این لنزها را کاهش داده و تحمل پذیری به آنها و دامنه کاربرد آن در افراد مختلف را افزایش می دهد و همچنین خطرات استفاده نادرست و مشکلات تجویز لنزهای تماسی توسط افراد غیر مسول نيز، بحث خواهد شد.

وي در پايان گفت: تمامي مطالب بصورت پانل با حضور اساتید از گروههای مختلف دانشگاههای علوم پزشکی ارائه می شود و حاضرین  در جلسه می توانند سئوالات و نظرات خود را در زمان ارایه مطالب عنوان کنند./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار