مناظره موافقان و مخالفان در فوتبال کشور، دوشنبه و سه شنبه 12 و 13 تیرماه در برنامه بحث روز از ساعت13:30 پخش می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از وب سایت رادیو تهران، مناظره موافقان و مخالفان هزینه های میلیاردی در فوتبال کشور، روزهای دوشنبه و سه شنبه 12 و 13 تیرماه در برنامه بحث روز ساعت13:30 از شبکه رادیویی تهران موج اف.ام ردیف 94 پخش می شود. برنامه بحث روز شبکه رادیویی تهران به صورت زنده با اجرای محمد سیانکی به برگزاری مناظره ای با حضور مخالفان و موافقان هزینه های میلیاردی در فوتبال می پردازد در این برنامه  به بررسی چرایی شکل گیری روند بازار آشفته فوتبال ايران و پيش‌كش های 350 ميليونی به ستاره های گرانقيمت ليگ برتری و رقم های ميلياردی در فوتبال کشور پرداخته خواهد شد.
رد و بدل شدن مبالغ كلان بين فوتباليست ها و تعدادی از مديران باشگاهی که این روزها به نقطه اوج خود رسيده بهانه ای شد تا مخالفان و موافقان زیادی در فضای ورزشی و رسانه ای کشور به اظهار نظر بپردازند.
شهروندان تهرانی می توانید دیدگاه های خود را در خصوص ضرورت یا عدم ضرورت این هزینه ها در فوتبال از امروز تا ساعت 13 روز دوشنبه 12تیرماه از طریق نشانی  radiotehran@irib.ir جهت طرح در برنامه بحث روز با ما مطرح کنند یا از طریق شماره های 33914141 و 33914142 یا پیامک 30000956 دیدگاه های خود را در زمان پخش برنامه با مسولان برنامه در میان بگذارید./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار