روايت داستان شبانه ها از "كازوئوايشي گورو "را اين هفته از راديو تهران بشنويد.

محسن حكيم معاني،سردبير اين برنامه در گفتگو با خبرنگار بخش راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران افزود:برنامه راديويي "كتاب شب" كاري از گروه شامگاهي راديو تهران است كه هر روز از ساعت 23:30 تا 24 از موج FM رديف 94 مگاهرتز پخش مي شود.
وي اظهار داشت:در اين برنامه به روايت يكي از آثار نويسندگان خارجي و ايراني پرداخته مي شود.
وي اظهار داشت:در برنامه كتاب شب اين هفته به روايت داستان شبانه ها از "كازوئوايشي" مي پردازيم و روز جمعه به نقد و بررسي اثر خوانده شده اختصاص دارد.
وي يادآور شد:"كازوئوايشي گورو "داستان نويس نام آشناي ژاپني تبار است كه به زبان انگليسي مي نويسد.
وي ادامه داد:شبانه ها با ترجمه عليرضا كيواني نژاد با 5 داستان كوتاه و با محوريت موسيقي به فارسي برگردانده شده است،داستان ها ،نمي خواهند لزوما درباره ي موسيقي قصه سرايي كنند؛بلكه مي خواهند حس جادويي و اغواگر موسيقي را با زبان كلمات به خواننده منتقل كنند.در اين روايت ساكسيفون نوازي بااستعداد،صورت زشتش را جراحي زيبايي كرده تا به سوي موفقيت برود؛ اما...
حكيم معاني گفت:محمود احمدي- تهيه كننده،بهروز رضوي -گوينده، احسان پويا -كارشناس و منتقد، معصومه خادم نيا، محمدرضا گودرزي و مريم نيكرو از نويسندگان اين برنامه هستند كه در اين برنامه همكاري مي كنند.
همچنين؛مخاطبان با ارسال پيام كوتاه به 30000955 يا با مراجعه به آدرس الكترونيكي radiotehran@irib.ir مي توانند رمان هاي مورد علاقه خود را معرفي كنند تا در اين برنامه خوانده و نقد شود./ه
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار