گزارش ها حاکی از استقرار نیروهای ویژه سعودی در مرز سوریه و اردن است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران ؛ خبرگزاری صهيونيستي" دبکا فايل" این خبر را منتشر کرده است که نیروهای ویژه عربستان سعودی در راه اردن هستند تا در مرزهای جنوبی شرقی سوریه مستقر شوند. همچنین نیروهای نظامی ترکیه نیز همراه با جنگنده های این کشور در مرزهای شمالی سوریه مستقر شده اند. آنکارا ظاهرا در نظر دارد یک منطقه حائل در مرز ایجاد کند. سوریه نیز نیروهای نظامی خود را به حرکت در آورده است.

گزارش های هشداردهنده در خصوص حرکت نیروهای خارجی یا استقرار این نیروها در شمال، غرب و جنوب مرز سوریه منتشر شده است. برخی رسانه های منطقه ای که با سرویس های اطلاعاتی اسرائیل رابطه نزدیک دارند ، از حرکت نیروهای ویژه سعودی به سمت اردن و عراق گزارش داده اند.طبق گزارش ها ، این واحد ویژه شامل تانک ، موشک و نیروهای ویژه است که از اردن به سمت سوریه می رود و آنجا در اطراف شهرهایی مانند درعا ، دیرالزور و دیگر شهرهای کانون اعتراضات و شورش ها ضد دولت بشار اسد منطقه حائل ایجاد می کند.

به گفته منابع خبری ، اردن نیز به حالت آماده باش درآمده است . ترکیه نیز به تقویت پایگاه های نظامی خود در مرز سوریه اقدام کرده و البته این اقدامات را دفاعی خوانده است . روابط سوریه و ترکیه بعد از حادثه سرنگونی جت ترکیه ای در خاک سوریه به شدت متشنج شده است.
برچسب ها: عربستان ، سوریه ، تروریست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار