روایت داستان "خانم صاحبخانه" را شنبه 10 تیر ماه، ساعت 23:30 از "کتاب شب" رادیو تهران بشنوید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، محسن حکیم معانی، سردبیر از پخش داستان خانم صاحبخانه در کتاب شب خبر داد و گفت:  روایت داستان "خانم صاحبخانه" را از شنبه 10 تیر ماه به مدت یک هفته از ساعت 23:30 تا 24 در برنامه کتاب شب رادیو تهران بشنوید.
وی افزود: خانم صاحبخانه نام رمانی از فئودور داستایوسکی است که پرویز داریوش ترجمه آن را بر عهده داشته است. فئودور داستايوسكي نویسندهٔ مشهور و تاثیرگذار اهل روسیه بود. ویژگی منحصر به فرد آثار وی روانکاوی و بررسی زوایای روانی شخصیتهای داستان است. اکثر داستان‌های وی همچون شخصیت خودش سرگذشت مردمی است، عصیان زده، بیمار و روان پریش.
داستان حول روابط و احوال درونی می گذرد، رمان درباره مردی است که به دنبال خانه می گردد سرانجام در پی یافتن خانه نظر وی به دختر صاحبخانه جلب می شود و...
عوامل این برنامه عبارتند از: محمود احمدی، تهیه کننده؛ بهروز رضوی، گوینده؛ احسان پویا، کارشناس و منتقد؛ معصومه خادم‌نیا ، محمدرضا گودرزی و مریم نیک‌رو، نویسنده.
مخاطبان با ارسال پیام کوتاه به شماره 30000955 و یا با مراجعه به آدرس الکترونیکی radiotehran@irib.ir می‌توانند رمان‌های مورد علاقه خود را معرفی کنند تا در این برنامه خوانده و نقد شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار