در آستانه ماه مبارک رمضان و همزمان با فصل نیایش و ضرورت پرداختن به مفاهیم ارزنده قرآن کریم، دوره آموزشی 40 ساعته تدبر در قرآن کریم در مسجد الرحمن استان البرز ازمساجد قدیمی استان در حال برگزاری است.

سید ناصر حسینی مدرس دوره آموزشی قرآن کریم در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: دوره آموشی مفاهیم و تدبر قرآن با محوریت جز 4 قرآن کریم و سوره آل عمران در قالب گفتمانی دو سویه برگزار می شود.
وی ادامه داد: در این جلسات آیات قرآنی پس از قرائت توسط یکی از قرآن آموزان به بررسی گذاشته می شود و نکات قرآن ازدیگاه شاگردان مطرح می شود.
حسینی در این باره تصریح کرد: همچنین موضوعات و آیه های مورد نظر از سوی برخی از شاگردان در قالب پژوهش از سایر منابع در کلاس ارائه می شود.
مدرس دوره آموزشی مفاهیم قرآن با تاکید بر اینکه این دوره در قالب 20 جلسه دو ساعته در صحن مسجد برگزار می شود ادامه داد: هر دو هفته یک بار به منظور ترویج فرهنگ قرآنی در میان نمازگزاران هدایایی به شرکت کنندگان در کلاس مفاهیم قرآن به قید قرعه بعد از نماز مغرب و عشا اهدا می شود.
وی در پایان گفت: پس از پایان دوره آموزشی به شرکت کنندگان تقدیر نامه و گواهی شرکت در دوره مقدماتی مفاهیم قرآن ارائه و با هدایایی از حضور این عزیزان تجلیل به عمل می آید./ل
برچسب ها: قرآن ، حسینی ، تدبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار