عطر Tom Ford Extreme تام فورد برندی مناسب برای مردان زیرک و خبره به حساب می آید.

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران،تام فورد طراح موفقی ست که سابقه همکاری با برندهای نام آوری همچون Gucci و Yves Saint Laurent  را در کارنامه کاری خود دارد و در سال 2000 موفق به دریافت جایزه بهترین طراح بین المللی  گردید .
مطالب بسیاری نظیر سودآوری های بیلیون دلاری وی برای گوچی و ... برای گفتن در مورد این طراح و فیلم ساز قدرتمند وجود دارد که روزی را برای توضیحاتی کامل تر در این باب اختصاص خواهم داد .
در حال حاضر می پردازیم به یکی از عطرهای منحصر به فرد این طراح .



بوی سیگار و چرم ! اینها نزدیکترین کلماتی هستند که می شود به کمکشان رایحه این عطر را توصیف کرد . تام فورد اکستریم را به کسانی توصیه می کنم که به دنبال رایحه های خاص هستند ، در عطر تبحر دارند و تولیداتی مثل Lalique Encre Noir و Terre d Hermes را استفاده کردند و از آنها لذت بردند .

تحلیل ترکیبات عطر :
نت اولیه این عطر با رایحه ای ترکیبی از میوه ها و گیاهان باز می شود . لیموی ایرانی ، ریحان ، بابونه ، هل ، دارچین و ادویه های به کار رفته برای نت ابتدایی ترکیب با طراوتی رو ایجاد می کند که گرم نیست .
گرمای عطر با حالتی چوبی در نت دوم آغاز می شود که ترکیباتی نظیر چوب سدر و صندل ، آلوی سیاه ، گل بنفشه ، زعفران و آویشن و انجیر سیاه در آن به کار رفته ! که حالتی دودی مانند به آن می دهد .
نت نهایی ترکیباتیست از وتیور ، کارامل ، عنبر و نعناع هندی که اثری گرم با شیرینی ای ملایم رو به جا می گذاره .



کاراکتر عطر :
این عطر کاراکتری بسیار پیچیده دارد . بیانگر مردیست زیرک ، تیزبین ، بسیار پر قدرت و موفق . او در عین پوشیده بودن در ظاهری کلاسیک و رسمی ، ذهنی باز و مدرن دارد . شکوهمند و مجلل است . مغرور ،گرم و پر شور و حرارت است و از جذابیت خود لذت می برد .

رایحه عطر :
رایحه این عطر بسیار شبیه به بوی سیگار و چرم است . اما تشابهی با عطرهای قدیمی که این رایحه رو داشتند ندارد . این عطر مدرن شده ی این سبک بو هست .



گروه بویایی :
چوبی - تند  یا  Woody - Spicy
ماندگاری : عالی
سن ، فصل و مکان استفاده : مناسب 35 سال به بالا ، فصل زمستان و پاییز ، مراسم رسمی و مجالس خاص
تولید : در سال 2007 تولید شده است.
برچسب ها: tom ford ، extreme ، عطرهای منحصر ، برند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار