پليس راه راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي با صدور اطلاعيه اي محدوديت‌هاي ترافيكي جاده‌هاي كشور در روزهاي پاياني هفته (هشتم و نهم تيرماه) را اعلام کرد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران، پليس راهور ناجا به منظور افزايش ايمني، ايجاد کشش و تسهيل در امر عبور و مرور وسايل نقليه، ممنوعيت‌ها و محدوديت‌هاي ترافيكي جاده‌هاي كشور در روزهاي پنج شنبه و جمعه،هشتم ونهم تيرماه را اعلام کرد.

تردد موتورسيکلت از ساعت 12 ظهر روز پنج شنبه هشتم تيرماه تا ساعت 24 روز جمعه نهم تيرماه از محورهاي کرج - چالوس، هراز، فيروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

محور کرج - چالوس

تردد انواع تريلر و کاميون از محور کرج - چالوس کماکان ممنوع است و تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه نهم تيرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 17 تا 24 از 15 کيلومتر بالاي مرزن آباد (دزدبن)به سمت کرج به صورت يکطرفه خواهد بود.

محور هراز

تردد همه تريلرها از محور هراز کماکان ممنوع مي باشد و تردد همه کاميون ها به استثناي حاملان موادسوختي و فاسد شدني از ساعت 12 تا 24 روز پنج شنبه هشتم تيرماه و ساعت 6 تا ساعت 24 روزجمعه نهم تيرماه از محور هراز ممنوع است.

محور دماوند

تردد تريلرها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 6 تا 24 روزجمعه،نهم تيرماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع مي باشد.

محور زاهدان- زابل

تردد همه تريلرها و کاميون ها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 14 تا ساعت 20 روز هاي پنجشنبه و جمعه، هشتم و نهم تيرماه از محور زاهدان - زابل و بالعکس ممنوع است.

گفتني است مرکز کنترل ترافيک پليس راه نيروي انتطامي با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روزي پاسخگوي پرسش‌هاي هموطنان درباره وضع راه‌هاي کشور از نظر جوي و ترافيکي، يا امدادرساني است.

برچسب ها: راه ، ترافیک ، تعطیلات ، محدودیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.