فیس بوک با واکنش شدید کاربران در جایگزین کردن ایمیل آدرس های فهرست شده در تماس با افراد با فهرست فراهم شده توسط سیستم @Face book. Com مواجه شد.

به گزارش خبرنگار فناوری و اطلاعات باشگاه خبرنگاران و به نقل از B.B.C   این شرکت اظهار کرده است در جهت سازگاری بیشتر این کار انجام شده است.
 
اگر سیستم ایمیل فیس بوک توسعه یابد، باعث ترافیک در صفحات شرکت می شود و به افزایش فروش آگهی های تجاری کمک می کند.
اما برخی از کاربران علائم «عصبانی» و «تاسف» را در مورد نحوه نمایش آدرس اصلی به جای آدرس لینک در فیس بوک آنها علامت زده اند.
فیس بوک ابتدا اعلام کرده بود که این جابجایی را در اوریل انجام خواهد، هرچند این خبر در زمان انتشارش توجه اندکی را به خود جلب نمود.
یک فرد مسئول در کمپانی اظهار کرد: ما برای هر کاربر فیس بوکی کار با ایمیل آدرس فیس بوکی خودش را فراهم کرده ایم، زیرا این امر برای شمار زیادی از کاربران مفید است و می توانند با یکدیگر مرتبط شوند. اما استفاده از فیس بوک کاملا، به شما بستگی دارد.
 
ایمیل های فرستاده شده به آدرس ایمیل Face book. Com در کنار پست های ارسال شده از طریق سیستم پیام داخلی قرار می گیرد و به کاربران اجازه می دهد تا هر نوع ارتباطی را از همان محل انتخاب کنند.
 
**کاربران ناراضی
 
آنتولی مولن، تحلیل گر بازاریابی تعاملی در مرکز تحقیقات فورستر به بی. بی. سی گفته است: این تلاش می تواند نتیجه معکوس دهد.
 
این کار درست مانند زمانی است که گوگل محصول «Buzz» خود را به طور خودکار فعال کرد و افراد را برمی گزید کاربران این تغییر را قبول نکردند.
 
مسیری که فیس بوک نیاز دارد استفاده از ایمیل شما به عنوان یک پراکسی است و نیاز به هویت شما در اینترنت و فیس بوک دارد تا هویت ایمیلی افراد را پیدا کند این امر باعث ترافیک سایت و قفل شدن سرویس ها می شود .
مشکل عدم شفافیت است زیرا بدون اجازه از کاربر عمل می کند.
پیام های موجود در شبکه اجتماعی رقیب توییتر Toitterنشان می دهد که این کار باعث نارضایتی کاربران شده است.
 
این هشدار ها باعث می شود که فیس بوک سرخود آدرس ایمیل ها را تغییر ندهد.
کاربران مایل به برگشت شرایط به قبل هستند و خواهان این شده اند که با کلیک بر روی لینک About (در مورد) در صفحه مشخصاتشان و سپس کلیک بر روی «ویرایش» در کنار اطلاعات مخاطبین خود عمل کنند.
 
سپس آنها باید آدرس ایمیل خود را از جدول زمانی پنهان کنند و یک چند آدرس را بر حسب ترجیح خود مشاهده کنند./عط
برچسب ها: فیس بوک ، اینترنت ، ایمیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار