عضو حزب اعتماد ملي گفت: خاتمي بايد مواضع خود را صريح و روشن اعلام کند البته همه اصلاح‌طلبان محوريت خاتمي را قبول ندارند.

حجت‌الاسلام محمدباقر ذاکري در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره حضور اصلاح طلبان در انتخاب رياست جمهوري آينده اظهار داشت: برنامه ‌محور بودن کانديدا اهميت شايان توجهي دارد.

وي خاطرنشان كرد: اصلاح‌طلباني که قصد کانديداتوري در انتخابات رياست جمهوري را دارند بايد برنامه‌هاي خود ارائه کنند و اصلاح‌طلبان به برنامه‌هاي اين افراد رأي مي‌دهند و نه به قد و قواره آنها.

ذاکري با اشاره به ضرورت حضور اصلاح‌طلبان در عرصه انتخابات آتي تصريح كرد: اصلاح‌طلبان طيف‌بندي‌هاي مختلفي دارند و معتقدم بايد افرادي که در چهارچوب قانون اساسي و نظام حرکت مي کنند حتما حضور داشته باشند.

عضو حزب اعتماد ملي در خصوص محوريت خاتمي گفت: خاتمي در گذشته نظرات و عملکردي داشت و بايد در حال حاضر مواضع خود را صريحا روشن کند البته همه اصلاح‌طلبان محوريت خاتمي را قبول ندارند و اگر خاتمي قصد کانديداتوري دارد بايد برنامه‌هاي خود را مشخص و ارائه کند.

وي تأکيد کرد: خاتمي در گذشته از برخي تندروي‌ها گلايه داشت اما بايد مشخص کند چه رفتارهايي را تندرويي مي‌داند و در صورت مشخص شدن مواضعش مي‌توان درباره محوريت او نظر داد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار