رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فیروزكوه گفت: رمز موفقیت مقام معظم رهبری، حركت برای خدا و قیام برای جلب رضای خداوند است.

حجت الاسلام 'داود ضمیر رضوانی' در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به فرارسیدن ششم تیر ماه سالروز سوء قصد به ساحت مقدس مقام معظم رهبری در سال 60، اظهار داشت: دشمنان اسلام و انقلاب كه تمامی اهداف خود را در این دنیای فانی دنبال می كنند، هر كس را كه مانعی در مسیر دستیابی به اهداف شومشان باشد از پیش رو بر می دارند.

وی گفت: آنان در این راه به تبعید، محبوس نمودن، منزوی كردن و یا ترور افراد دست می زنند كه ترور شخصیت های برجسته نظام در اوایل پیروزی انقلاب شكوهمند اسلامی در همین راستا بود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی فیروزكوه افزود: این نابخردان فكر می‌كردند با ترور شخصیت‌ها می‌توانند افكار و اندیشه‌های این فرهیختگان را از میان بردارند، اما زهی خیال باطل كه حقیقت وجودی انسان‌ها به افكارشان است و با از بین رفتن جسمشان، نابود نخواهد شد.

وی خاطرنشان كرد: به فرموده امام خمینی (ره) كه پس از شهادت آیت‌الله دكتر بهشتی فرمود 'بكشید ما را كه ملت ما بیدارتر خواهد شد' و 'با شهادت آنان، راه و هدفشان از بین نخواهد رفت' و دیدیم كه راه پرفروغ همه این شهدا، با قدرت بیشتری ادامه یافت.

رضوانی تصریح كرد: با گذشت بیش از سه دهه از عمر پربركت انقلاب اسلامی، امروز دشمنان به خوبی درك كرده اند كه با اتكا به زور نمی‌توانند افكار و اهداف را از بین ببرند، بلكه برعكس آگاه سازی اندك عده‌ای كه در خواب غفلت هستند را نیز به دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی از جمله كسانی بودند كه در ابتدای پیروزی انقلاب در مقابل معاندان نظام از جمله بنی صدر خائن با قوت و قاطعیت ایستادند و در مناسبت‌های مختلف، نقاب از چهره كریه آنان برداشتند و به همین جهت این ایادی استكبار دست به ترور ناجوانمردانه ایشان زدند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی فیروزكوه به كلامی از معظم له پس از این حادثه اشاره كرد كه می فرمود 'فكر می كنم خداوند مرا زنده نگه داشت تا مسئولیتی بر دوشم بگذارد و گرنه من باید می رفتم'.

وی خاطرنشان كرد: وقتی پای خدا و اراده الهی در میان باشد، خداوند در سخت ترین شرایط انسان ها را حفظ می كند تا دیگران از نعمت وجودی شان بهره مند گردند.

رضوانی تصریح كرد: یكی از مشخصه های بارز مقام معظم رهبری حركت برای خدا و قیام برای رضای خداست كه رمز موفقیت ایشان از آغاز تاكنون است.

وی با بیان اینكه دشمن از همین خصیصه ایشان به شدت واهمه دارد، افزود: اگر ملتی برای خدا قیام كرد دشمن خوار و ذلیل می‌شود، اما اگر برای دنیا و مطامع دنیوی گام برداشت، دشمنان بر او مسلط می شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فیروزكوه ابراز امیدواری كرد: تا آحاد جامعه به پیروی از مقام عظمای ولایت، هدفی جز كسب رضای خدا در مسیر پرتلاطم زندگی برنگزینند كه در غیر این صورت 'خسر الدنیا و الآخرة' خواهند شد./س


برچسب ها: رهبری ، خدا ، قیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.