معاون سازمان دانش آموزی کشور دشمن‌شناسی را مهم‌ترین وظیفه نسل جوان دانست و خواستار توجه بیشتر دانش‌آموزان به توطئه‌های دشمنان شد.

حسنی در بازدید از اردوی یاران ولایت یاورمربیان فرزانگان استان مرکزی در اردوگاه امیرکبیر شازند در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک گفت : امروز دشمنان کشور جوانان و نوجوانان را هدف برنامه‌های خود قرار داده‌اند که می‌طلبد جوانان با کسب بصیرت دشمنان را به خوبی بشناسند.

وی افزود : در دوران هشت سال دفاع مقدس دانش‌آموزان نقش بسیار موثری در پیروزی انقلاب داشتند، دانش‌آموزان همچنین در دوران جنگ تحمیلی در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل حضور یافته و امروز نیز در سنگر تولید علم می‌کوشند.

 معاون سازمان دانش‌آموزی گفت : وحدت مهم‌ترین عامل حفظ انقلاب اسلامی است، انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام خمینی(ره) و اتحاد و همدلی به پیروزی رسید و هم‌اکنون با رهبری مقام معظم رهبری و وحدت ملت ایران اسلامی کشور عزیزمان به سمت توسعه، عمران و آبادانی پیش می‌رود.

حسنی افزود : دانش‌آموزان به عنوان آینده سازان انقلاب اسلامی باید در راستای حفظ وحدت بکوشند و با پیروی از ولایت فقیه موجب تقویت وحدت نظام اسلامی شوند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.