يك سرمايه گذار بين المللي، مي گويد؛ تداوم روند ضمانت هاي مالي براي اروپا، نهايتا منجر به يك جنگ جهاني ديگر خواهد شد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبكه خبري سي ان بي سي؛ "جيم روگرز" با اعلام اين خبر توصيه مي كند كه به عنوان يك اقدام جايگزين، بايد تركيبي از كپيتاليسم-سوسياليسم ايجاد كرد تا از اين طريق، بانكها و شركت هاي ضعيف اروپا را از همتايان خوبشان جدا كرد و بدين ترتيب از شركت هاي قوي حمايت كرد.
 
روگرز با اشاره به نحوه كنترل اروپا در بحران مالي، خاطرنشان مي كند كه اين همان شرايطي است كه ما را به يك جنگ جهاني وارد مي كند.
 
وي بر اين موضوع تاكيد مي كند كه همانطور كه بدهي ها افزايش مي يابد، وضعيت وخيم تر مي شود و سرانجام منجر به فروپاشي مالي مي شود و در اين صورت، همه به دنبال راهي براي جلوگيري از اين شرايط هستند.
 
اين سرمايه گذار مي گويد؛ به عنوان يك راه حل به افرادي كه دچار شكست اقتصادي شده اند، اجازه بدهيم ورشكسته شوند، در اين صورت صاحبان اوراق قرضه سرمايه خود را از دست مي دهند، اما دوباره مي توانند از نو شروع كنند.
 
وي به اين موضوع اشاره مي كند كه اين شيوه سرمايه داري كلاسيك است كه براي بانكهاي شركت ها ضمانت مالي بكنيم و اين شيوه هرگز مفيد نبوده است.
 
گفتني است؛ وي تاكيد مي كند كه بازارهاي آزاد به تنهايي نمي توانند اين مشكل را حل كنند؛ بلكه دولت ها بايد سريعا در اين امر دخالت كنند.
برچسب ها: اقتصاد ، اروپا ، جنگ ، جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار