ابن قاسم در خصوص بازيكنان جذب شده براي فصل بعد گفت: بعد از به توافق نرسيدن با عامر الشفيع (دروازه بان ملي پوش اردن) ما تصميم گرفتيم با ارشاد يوسفي (دروازه بان سابق مس كرمان) قرارداد يك ساله ببنديم.

ابن قاسم در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: با عامر شفيع به توافق رسيده بوديم اما وي چندين مدير برنامه داشته و هر كدام مبلغي را اعلام مي كردند به خاطر همين از حضور وي در تيم گذشتيم و با ارشاد يوسفي دروازه بان سابق مس كرمان قرارداد امضاء كرديم.

ابن قاسم در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر به دنبال جذب فلميكر هافبك طراح و بازيساز و يك مدافع برزيلي هستيم و مذاركاتي هم با مدير برنامه هاي اين دو بازيكن انجام داديم كه بعد ازبه توافق نهايي رسيدن با آنها قراردادشان را ثبت خواهيم كرد.

وي بيان داشت: ما تا الان توانستيم بازيكناني همچون پور خسرواني ، مهدي نوري ، امير آبادي ، اسماعيل شريفات ، ارشاد يوسفي ، لوسيانو يريوراصندزو  لئاندرو يا دواني سلين براي فصل بعد جذب كنيم و اگر دو بازيكن در پست هاي هافبك و دفاع بگيريم تركيبمان براي فصل بعد كامل خواهد شد.

سرپرست تيم  فوتبال فولاد خوزستان بيان داشت: بازيكنان از ديروز تمريناتشان در اردوي تمريني در بروجرود به مدت 9 روز شروع كردند و يك بازي تداركاتي هم قرار است در آنجا با یکی از تیم های محلی این شهر داشته باشیم و بعد از آن یک استراحت کوتاه بازیکنان خواهند داشت وبه تهران آمده و سه بازی تدارکاتی با تیم های لیگ برتر انجام می دهیم.

ابن قاسم درباره احتمال برداشتن بازی های جام حذفی گفت: به نظرم AFC موافقت نخواهد کرد وفدراسیون فوتبال می تواند راهکار منطقی دیگری برای کاهش فشار بر تیم ملی اتخاذ کند.

وی در ادامه اظهار داشت: کی روش سرمربی تیم ملی به جای پیشنهاد برداشتن جام حذفی باید تیمداری کند وسه تا چهار روز ملی پوشان را در اختیار بگیرد و آنها را برای مسابقات مقدماتی جام جهانی آماده کند.

وی درباره وضعیت فصل نقل وانتقالات تصریح کرد: متاسفانه تیم های ما به جای سازندگی در حال جدل و استفاده از بازیکنان جوان با یکدیگر برای به خدمت گرفتن یک بازیکن طراح هستند که به نظرم اقدام صیحی نیست.

ابن قاسم عنوان کرد: فدراسیون فوتبال باید تیم های لیگ برتر را مجبور کنند که از بازیکنان تیم پایه خود هم استفاده کنند تا در عرض 5 سال بازیکنان خوب و آینده دار به تیم ملی معرفی شوند.

سرپرست تیم فوتبال خوزستان گفت: ما جزو تیم هایی هستیم که آکادمی فوتبال داریم چند بازیکن تیم فوتبال امیدهای هم با نظر حسین فرکی سرمربی تیم از امسال در ترکیب تیم فوتبال بزرگسالان قرار می گیرند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار