دانشجویان دانشگاه معارف قرآن کریم با همکاری مبلغان حوزه در امامزادگان و بقاع متبرکه در سراسر کشور به فعالیت‌های قرآنی می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم، در نشست خبری گفت: امسال برای سومین سال است که جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی ویژه دانشجویان خواهر و برادر این دانشگاه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام شاهین با اشاره به وجود نمایندگی‌های دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در 21 منطقه کشور، اظهار داشت: این جشنواره در سال‌های گذشته به صورت فرهنگی و ورزشی برگزار می‌شد ولی امسال بخش قرآنی نیز به این جشنواره اضافه شد.

وی افزود: جشنواره خواهران دانشجو از هشتم تا دوازدهم تیر در دانشگاه تهران پردیس قم و جشنواره برادران هم از دهم تا سیزدهم تیر در دانشکده علوم قرآنی شهرستان آمل برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام شاهین با اشاره به حضور 390 دانشجوی خواهر و برادر دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در جشنواره تابستانی این دانشگاه اظهار داشت: در رشته‌های وبلاگ‌نویسی ، شعر، داستان‌نویسی، خوش‌نویسی، نقاشی، نمایشنامه‌نویسی، نشریات دانشجویی و کتابخوانی 170 اثر هنری به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.