رحیمی، معاون اول رییس جمهور در جلسه شورای عالی اشتغال با اهدای لوح تقدیری به دکتر مصطفی پور، مدیرعامل صندوق مهرامام رضا علیه السلام، از اقدامات صندوق در راستای اشتغالزایی جوانان قدردانی نمود.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران، معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه بیکاری منشاء بسیاری از معضلات اجتماعی است گفت: هر فرصت شغلی که ایجاد می شود، گامی در جهت از بین رفتن بخشی از ناهنجاریهای اجتماعی است و همه باید با در نظر گرفتن این موضوع، با اهتمام ویژه و حداکثر ظرفیت در جهت ایجاد فرصت های شغلی تلاش کنیم.
وی در این راستا از تمامی اعضاء شورای عالی اشتغال بویژه صندوق مهر امام رضا (ع) و کمیته امداد امام خمینی (ره) بخاطر تلاش در جهت کارآفرینی و اشتغالزایی قدردانی و اظهار امیدواری کرد در سال 91 همانند سالهای گذشته گام های موثری در جهت ایجاد اشتغال برداشته شود.
دکتر مصطفی پور مدیرعامل صندوق مهرامام رضا علیه السلام نیز در این جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه نمود و برنامه های آتی صندوق برای ایجاد فرصت های شغلی جدید را تشریح کرد.
ارائه گزارش در خصوص نقشه توسعه کارآفرینی کشور و تبیین اهداف کلان و راهبردهای اجرایی آن از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح شد و پس از ارائه دیدگاه ها و پیشنهادات مختلف، این نقشه مورد تصویب قرار گرفت./س
   
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار