معاون وزير راه و شهرسازي اعلام کرد : 153 طرح اين وزارت با اعتبار 334 هزار و 953 ميليارد ريال در قالب طرح هاي مهرماندگار قرار گرفته است.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران، احمد صادقي گفت : قرار است تا پايان دولت دهم  43 هزار و 45 كيلومتر انواع شبكه ريلي، آزاد راه، بزرگراه و راه روستايي بهره برداري شود.
وي افزود : دولت هاي نهم و دهم خدمات بسيار زيادي را با شعارهايي از جمله خدمت بي منت، عدالت محوري و مهرورزي در مدت كوتاه ارائه كرده است و تاسيس صندوق مهرامام رضا(ع) براي كمك به ازدواج جوانان، انجام سفرهاي استاني و حضور در استانها و مناطق محروم اين جمله است.
صادقي تاکيد کرد : ‌دولت احمدي نژاد  تنها دولت در دنياست كه اين همه سفر استاني داشته و از نزديك با مشكلات مردم آشنا شده است و توزيع سهام عدالت در ميان دهك هاي پايين و محروم جامعه ، هدفمند كردن يارانه ها كه در فرهنگ درست مصرف كردن يكي از نتايج آن بوده، پرتاب ماهواره به فضا و احقاق حقوق هسته اي ملت ايران كه در اين دولت محقق شد از جمله اين خدمات ارزشمند است.
صادقي گفت: فعاليت هاي عمراني بطور گسترده در سطح كشور در حال انجام است و جاي جاي ميهن اسلامي تبديل به كارگاه بزرگ سازندگي شده است.
وي ادغام وزارتخانه ها را در عمران و آباداني كشور بسيار موثر دانست.
صادقي تصريح كرد: بر اساس نام گذاري "سال توليد ملي و حمايت از كار و سرمايه ايراني" وزارت راه و شهرسازي نقش موثري در توليد اشتغال، كار و سرمايه گذاري دارد.
وي ادامه داد: در زمينه توسعه زيرساخت هاي حمل و نقل و تامين مسكن آحاد مردم، خدمات بسيار گسترده اي در اين وزارتخانه انجام شده است.
معاون وزير راه و شهرسازي خاطرنشان كرد: سالانه حدود يك ميليون واحد مسكوني در اختيار مردم قرار داده مي شود و همه اين طرح ها سبب توسعه كشور است.
صادقي ادامه داد: در زمينه توسعه زيرساخت هاي حمل و نقل در كشور اقدامات بزرگي در حال انجام است و هم اكنون در كل كشور ده هزار و 500 كيلومتر شبكه ريلي و 5 هزار كيلومتر شبكه بزرگراهي، بيش از سه هزار كيلومتر آزاد راه در حال ساخت است.
وي با اشاره به اهميت بخش حمل و نقل تاکيد کرد : اگر حمل و نقل نباشد، توليدات ملي در هر زمينه اي به دست مصرف كننده نمي رسد و تنها با وجود توسعه زيربناهاي حمل و نقل مي توانيم شاهد رونق اقتصادي ، اشتغال و قدرتمندي ايران اسلامي باشيم.
معاون وزير راه و شهرسازي گفت : پارسال 3 هزار كيلومتر انواع شبكه ريلي ، آزادراه ، بزرگراه ، راه اصلي و روستايي با اعتبار 30 ميليارد ريال در سطح كشور به بهره برداري رسيد.
وي با اشاره به طرح مهر ماندگار در كشور گفت: دولت در يك تصميم انقلابي تمامي پروژه هايي را كه نه تنها از سالهاي قبل حتي از قبل از دولت نهم و دهم نيمه كار باقي مانده بود، مقرر کرد با تامين اعتبار مورد نياز، تا پايان امسال در قالب طرح مهر ماندگار مورد بهره برداري قرار گيرد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار