نکته جالبی که در این جشنواره دیدم فعالیت گسترده زنان بود که بسیار سخت و کوشا فعالیت می‌کردند و برای من خیلی جالب است که زنان ایرانی اینقدر با جدیت کار می‌کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، «وین نی شوکلا» فیلم‌ساز و داور بخش بین‌الملل فیلم ویدیویی تهران از کشور هند در گفت‌وگو با روابط عمومي جشنواره فيلم ويديويي گفت: با توجه به این‌که این فستیوال اولین دوره‌ای است که برگزار می‌شود اما تعداد زیادی فیلم از کشورهای فرانسه، لهستان، آلمان و دیگر کشورهای جهان را در جشنواره دیدیم؛ این خیلی برای من جالب و قابل توجه بود که یک جشنواره‌ای برای نخستین بار برگزار می‌شود؛ توانسته است این همه فیلم جذب کند.

وی افزود: امکانات اجرایی، ارتباط دوستان جشنواره با هیئت داوران خارجی و نحوه برگزاری فیلم‌ها بسیار خوب و عالی بود. فیلم «بچه‌های آسمان» کار آقای مجیدی اولین فیلمی بود که از سینمای ایران دیدم و بعد از آن به سینمای شما علاقه‌مند شدم.

وی تأکید کرد: در طول این سال‌ها با فیلم‌های بسیاری از ایران آشنا شدم. من تاکنون حدود 40 فیلم ایرانی دیده‌ام و نکته جالب برای من این است که کیفیت و ساختار این فیلم‌ها خیلی خوب بودند. نکته جالب‌تر این است که ما سادگی را در این فیلم ها شاهدیم و این فیلم‌ها، فارغ از اغراق‌گویی بود و این برای من خیلی جالب بود.

این داور هندی در مورد همکاری مشترک بین ایران و هند گفت: من موافق تولید و تهیه فیلم‌های مشترک بین ایران و هند هستم و معتقدم برخی از دوستان و متخصصان در این زمینه، بیندیشند تا بتوان در آینده شاهد این همکاری بود. اگر چنین همکاری اتفاق بیفتد من حتماً استقبال خواهم کرد و این همکاری برای من خیلی خوشایند خواهد بود.

وی در ادامه اظهار داشت: اگر دوبار هم به عنوان داور به ایران دعوت شوم استقبال خواهم کرد و هیچ تفاوتی نمی‌کند که من به‌عنوان داور یا به‌عنوان فیلم‌ساز به ایران دعوت شوم. البته فقط در این ایران، شهر تهران را دیدم و تهران شهر بسیار زیبا و تمیزی بود ضمن این‌که مردم شما هم مردمان خوبی هستند.

وی همچنین گفت: نکته جالبی که در این جشنواره دیدم فعالیت گسترده زنان بود که بسیار سخت و کوشا فعالیت می‌کردند و برای من خیلی جالب است که زنان ایرانی اینقدر با جدیت کار می‌کنند ضمن این‌که هوای تهران هم خوب بود و ما شاهد طبیعت خوبی در این شهر بودیم. ایران را بسیار زیاد دوست دارم.

«وین نی شوکلا» خاطرنشان ساخت: برای دوره‌های بعدی این جشنواره آرزوی موفقیت دارم و تنها نکته‌ای که مایلم درباره جشنواره شما بگویم این است که خیلی دوست دارم این جشنواره به دیگر کشورها معرفی شود تا همه بدانند که چنین جشنواره‌ای با این کیفیت در ایران برگزار می‌شود./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار