تهیه کننده برنامه سرنخ گفت: برنامه سرنخ از زمان شکل گیری سعی دارد آسیب‌های اجتماعی در جامعه را کاهش دهد و در تلاش هستیم در این برنامه تمام بخش‌های پلیسی را به نمایش بگذاریم.

آریا طاهری تهیه کننده تلویزیون در برنامه گفتگو خبری ساعت ۱۰:۳۰ شبکه خبر گفت: در اصل شروع  مسابقه سرنخ  حل پرونده‌های جنایی و  رقابت برای افراد عادی سطح جامعه بود که رفته رفته در فصل دوم تغییراتی ایجاد شد در فصل سوم با افزون شدن سرگرمی بیشتر برای مخاطبان سعی داریم که اصل برنامه که حل پرونده‌های جنایی است را مدنظر داشته باشیم.

وی بیان کرد: در این دوره از برنامه سرنخ مضامین فرق داشته به طوری که سرنخ را به شرکت کنندگان نمی‌دهیم و برای رسیدن به سرنخ باید در آزمون  سوال و جواب در استودیو برگزار می‌شود شرکت کنند همچنین  اگر گروهی از شرکت کنندگان نتوانند کارت طلایی را به دست بیاورد به طبع بازجویی آن مرحله را از دست می‌دهد.

وی افزود: در این مسابقه به پرونده‌های واقعی جنایی پرداخته می‌شود، در هر قسمت ۲ قبل شرکت کننده به عنوان دستیار کارآگاه وارد برنامه می‌شوند و با حضور در صحنه جرم سرنخ‌ها را پیدا می‌کنند و سپس به انتخاب مظنونان می‌پردازند و در نهایت آنها را براساس منطق و اطلاعات به‌دست آمده بازجویی می‌کنند.

این تهیه کننده تلویزیون اضافه کرد: برنامه سرنخ از زمان شکل گیری سعی دارد آسیب‌های اجتماعی در جامعه را کاهش دهد و در تلاش هستیم در این برنامه تمام بخش‌های پلیسی را به نمایش بگذاریم متاسفانه در این بخش بانوان حضور ندارند ولی برنامه داریم که برای فصل‌هایی بعدی یک سری بخش‌هایی برای بانوان در نظر بگیریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار